quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel jeuk zo heel diep in m'n oor, maar dat is altijd bij een oorontsteking en dat gaat ook gepaard met pijn in oor en kaak.
Dan zijn de lymfeklieren in je hals heel hard aan het werk om een bedreiging te verhelpen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens zo'n jeuk tussen je oor en kaak?
Nou ja, zet 'm op!quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn de lymfeklieren in je hals heel hard aan het werk om een bedreiging te verhelpen.
weer verzaaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je er vandaag wel voor je dienst
die zal het nog steeds prima doen gok ik, maar niet (meer) hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dimmie deed haar werk een stuk beter
ja mijn thai is nog niet goed genoeg:pquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die zal het nog steeds prima doen gok ik, maar niet (meer) hier
toch maar terug verhuizen naar nederland dan, of een thaise fok vinden
The Oemfoefoe is strong in this one.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:19 schreef Karzai het volgende:
Waarom moet ik weer werken terwijl de zon schijnt?
Allemaal grote blijquote:Nederlanders stijgen plekje op lijst van gelukkigste mensen ter wereld, Finnen wéér bovenaan
Finland is voor het achtste jaar op rij gerangschikt als het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report dat donderdag werd gepubliceerd. Nederland staat dit jaar op de vijfde plek. Dat is een plekje hoger dan vorig jaar.
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-bovenaan~a33fb62f/
Balliequote:
Gelukkig is de Wilhelmina Toren ingestort, het geboortehuis van Antonie van Leeuwenhoek afgefikt, net zoals dat wat er nog aan oude bebouwing stond in Arnhem.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon gaat weer schijnen in Nederland
Er is ook geen nachtbewaking meerquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, @:Koen66 zit nu natuurlijk lekker op de boot, niemand voor de brug aanwezig
Krijg je met die bezuinigingen van DOGEquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is ook geen nachtbewaking meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |