SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Voornamelijk kunst, maar ik sta open voor allerlei optiesquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Gevangenpoort is interactief en leuk voor alle leeftijden @:bomenverzameling, geen idee wat je zoekt?
O ja Esscherquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Panorama Mesdag. Escher in het Paleis. Gemeentemuseum Den Haag.
Oh, nee dan kun je gevangenpoort denk ik beter overslaan. Is meer geschiedenis van vroeger rondom gevangenschap.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voornamelijk kunst, maar ik sta open voor allerlei opties
[..]
O ja Esscher![]()
![]()
Van de gebande user??quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Er ligt nog ergens een tong in een Haags museum.
Van Johan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Er ligt nog ergens een tong in een Haags museum.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga (weer) liegen omdat ik te zwak ben om de waarheid te zeggen. Maar ik weet dat diegene het kwalijk gaat nemen als ik de waarheid vertel, dusja dan maar liegen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
oh en de waarheid is 'nee ik wil niet dat je met mij meerijdt, regel je eigen vervoer'
Kan me wel voorstellen, is eigenlijk ook een aparte naamquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja, ik vergeet steeds dat dat ding tegenwoordig Kunstmuseum heet.
Mja, vind het vervelend dat het zo'n vraag is waarop eigenlijk maar een antwoord wordt ' goedgekeurd'quote:
Die vind ik echt heel fijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vergeet ook steeds dat er een fotomuseum in Den Haag zit. Het zit ook echt vlak naast het Kunstmuseum dus er is eigenlijk geen excuus dat ik daar nog nooit geweest ben.
Snap ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen, is eigenlijk ook een aparte naam
[..]
Mja, vind het vervelend dat het zo'n vraag is waarop eigenlijk maar een antwoord wordt ' goedgekeurd'en ben er zelf niet zo goed in om dat volledig bij die ander te laten, daar zit ik zelf dan ook mee
Ik vergeet sowieso dat er musea in Nederland zittenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vergeet ook steeds dat er een fotomuseum in Den Haag zit. Het zit ook echt vlak naast het Kunstmuseum dus er is eigenlijk geen excuus dat ik daar nog nooit geweest ben.
Oh ja, het museon!quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vind ik echt heel fijnen dan zit er ook nog het museon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |