Idd, moet ook telkens op mutequote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Hznootje het volgende:
Ik snap dat gevreet niet zo goed vlak voor het eten..Jolien en Mattie doen dat elke dag
Wie de schoen past trekken hem aan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:06 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heb je het nu over de mensen hier?
Ja zag hem ook vandaagquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:17 schreef Folies het volgende:
Heeft Jolien nou zo'n lang litteken op haar knie?
Er speelt echt wel wat tussen die 2quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Luna68 het volgende:
Mss kan Jolien even de keuken ingaan. Tot nu toe heb ik Sharice het meeste zien doen, ook toen Jolien in de DBK was. Nu Sharice in de DBK en waar is Jolien, gezellig op bed met Matti
Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Er speelt echt wel wat tussen die 2
Hij heeft zo'n goede smaakquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom loopt ze in t-shirts van mattie?
vinden elkaar leuk haha dan trek je elkaars kleren aan, nou ja de vrouw vaak danquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
matti straks in het schaatspak van jolienquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vinden elkaar leuk haha dan trek je elkaars kleren aan, nou ja de vrouw vaak dan
Lekker comfy denk ik. Als ik thuis ben in ‘pyjama’ / chill kleding is het ook allemaal een beetje baggy, lekker comfortabel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |