De Bakker ook nog maar 36. Sloeg ooit - jaaaren terug- eens Dagblad van het Noorden open. Vrij uitgebreid artikel. Lijntje coke. Zelf ballen rapen op de Challengers. En blessures natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
Gelukkig was de partij van De Jong zo kort dat je het prima terug kunt kijken
Wel een bizarre uitslag, neem aan dat ADF in gekkiemodus was maar De Jong zal ook heel goed hebben gespeeld
Nu tegen Sinner, gelukkig is De Bakker een expert op het gebied van drugs dus die verzint wel een goed tactisch plan tegen steroïdenboy
Ja, ik zie het nu ook. Dat verklaart een hoop. Bedankt.quote:
Nah, gewoon een combinatie van pech in combinatie met strenge regels in combinatie met voorkeursbehandeling omdat hij nummer 1 stond in combinatie met het huidige media-landschap dat overal enorme ophef over produceert.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:56 schreef Parelhoofd het volgende:
En wat is de de consensus mbt Sinner? Bewust gezondigd? Wordt die verklaring plausibel geacht ?
Gezien de historie, belangen en hoeveelheid dopingcontroles in het tennis wel voordehandliggend dat de top aan doping zit en dus ook dat als ze toevallig gepakt worden op doping dat komt omdat ze (bewust) doping gebruiken.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:56 schreef Parelhoofd het volgende:
En wat is de de consensus mbt Sinner? Bewust gezondigd? Wordt die verklaring plausibel geacht ?
Het zal mij een zorg zijn. Ik ben niet naïef. In topsport wordt overal gezondigd. Of het nu gaat om krant of herstel. Al naar waar je in de betreffende sport het meeste baat bij hebt. Ook de voormalige big 3 hadden vaak time-outs waarna ze als herboren ineens een wedstrijd omdraaiden. Ook waren ze soms op raadselachtige wijze ineens een paar maanden geblesseerd om vervolgens direct op topniveau terug te keren. Geen enkel bewijs allemaal, maar zoals gezegd, ik ben niet naïef.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:56 schreef Parelhoofd het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |