abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217101363
Ik had nooit gedacht dit ooit te zeggen -O-

Wat als Biden toen verloren had?

Dan waren we nu van hem af geweest.
Dan was hij niet verder naast zijn schoenen gaan lopen (anders dan dat hij al deed).
Dan waren die kinderachtige spelletjes die hij nu speelt nooit gebeurd
De geloofwaardigheid van het land had nog een kans gehad.

Was het maar toen dat feest geweest
  woensdag 19 maart 2025 @ 00:48:03 #2
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217101385
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:

Dan was hij niet verder naast zijn schoenen gaan lopen (anders dan dat hij al deed).

Hindsight is altijd 20/20.

Maar serieus, het is uiteraard onmogelijk om te weten wat er dan gebeurd zou zijn. Minder erg dan nu, nog erger? Who knows..? Waarschijnlijk geen Musk met z'n DOGE, want die vond destijds nog dat Trump maar snel in de vergetelheid moest raken na z'n eerste desastreuze termijn. Maar verder? Dunno...

Wat zegt Grok er trouwens over? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door kladderadatsch op 19-03-2025 00:53:08 ]
  woensdag 19 maart 2025 @ 07:15:49 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217101822
Misschien heb je gelijk aangezien ze dan nog Mike Pence als 2e man hadden gehad, die iig nog wel over een geweten blijkt te beschikken. En we ook niet met die drol JD Vance en mafklapper Elon Musk waren opgescheept.

Maargoed is is gissen. Beter hadden de Democraten in 2020 een kandidaat met een langere houdbaarheidsdatum genomen.
pi_217102950
Op zich is het best bijzonder wat Donald Trump gedaan heeft. Meestal doen ex-presidenten na een verloren herverkiezing nooit meer een poging om opnieuw president te worden, trekken zich terug uit de politiek en gaan dan allerlei andere dingen doen, zoals hun memoires schrijven of lezingen houden.

Lyndon B. Johnson, Gerald Ford, Jimmy Carter en George Bush sr. hebben na hun verloren (her)verkiezing nooit meer het presidentschap gezocht.

Daarentegen heeft Trump vanaf de verloren herverkiezing van 2020 eigenlijk voortdurend vier jaar lang gewerkt aan zijn herverkiezing en is ook voortdurend in de publiciteit geweest.

De Verenigde Staten hebben maar één keer eerder een president gehad die twee "non consecutive terms" gediend heeft. Dat was Grover Cleveland, 22ste (1885-1889) en 24ste (1893-1897) president.
  woensdag 19 maart 2025 @ 10:33:00 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217103135
Trump heeft twee sterke kanten. Een wonderbaarlijk doorzettingsvermogen. En vooral een totaal gebrek aan schaamte.

Ik zou me in zijn schoenen zo diep schamen dat ik nooit meer in de publiciteit zou komen. Dat niet kunnen is wel een enorme handige gave.
pi_217104692
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 10:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Lyndon B. Johnson, Gerald Ford, Jimmy Carter en George Bush sr. hebben na hun verloren (her)verkiezing nooit meer het presidentschap gezocht.
Lyndon B. Johnson heeft niet verloren he, die deed niet mee.
pi_217105876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 12:55 schreef tizitl2 het volgende:
Lyndon B. Johnson heeft niet verloren he, die deed niet mee.
Ja, klopt.
In principe mocht Lyndon B. Johnson zich nog wel herkiesbaar stellen. De resterende termijn na de moord op John F. Kennedy duurde immers minder dan twee jaar, en daarna heeft LBJ één volle termijn gediend.

Hij deed nog wel mee met de 1968 New Hampshire Democratic presidential primary maar trok zich kort daarna terug uit de race.
pi_217112403
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, maar dat is met de kennis van nu.
In 2020 was de meerderheid van de aardbewoners blij dat hij weg was.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_217119963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 10:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Op zich is het best bijzonder wat Donald Trump gedaan heeft. Meestal doen ex-presidenten na een verloren herverkiezing nooit meer een poging om opnieuw president te worden, trekken zich terug uit de politiek en gaan dan allerlei andere dingen doen, zoals hun memoires schrijven of lezingen houden.

Daarentegen heeft Trump vanaf de verloren herverkiezing van 2020 eigenlijk voortdurend vier jaar lang gewerkt aan zijn herverkiezing en is ook voortdurend in de publiciteit geweest.

De Verenigde Staten hebben maar één keer eerder een president gehad die twee "non consecutive terms" gediend heeft. Dat was Grover Cleveland, 22ste (1885-1889) en 24ste (1893-1897) president.
Z'n ego kon het niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')