Goed advies voor een spoedarts op de ICquote:
Of een brandweerman.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed advies voor een spoedarts op de IC
"Hmm ja, dat pand staat inderdaad in brand en er zijn nog mensen binnen, eerst maar eens even onderzoeken waar de brand is ontstaan, kunnen we daarna wel een keertje blussen"quote:
Fijne periode was dat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:54 schreef Karzai het volgende:
zaten we nu nog in lockdown en avondklok
2013 en 2023?quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant wil dat ik een aansluiting maak tussen de definitieve jaarrekening 2013 van het vorige administratiekantoor en de vergelijkende cijfers. Nu heb een kolommenbalans van de klant gekregen van het boekjaar 2023, maar het resultaat daarvan sluit al niet aan net de jaarrekening.
Oh. Dat moest allebei 2023 zijn.quote:
ah oke... ik snapte al niet wat iemand moest met info van 12 jaar geleden...quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat moest allebei 2023 zijn.
Typtyfus.
Nouquote:
ik ook niet en werk ook nog eens een dagje bij mn ouders want de stroom gaat er thuis één of meerdere keren af...quote:
Oeh een werklocatie met catering dus. Niet verkeerdquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet en werk ook nog eens een dagje bij mn ouders want de stroom gaat er thuis één of meerdere keren af...
voordeel is wel dat ik dan tussen de middag broodjes gesmeerd bezorgd krijg en thee gebracht krijg
heb ik ook altijd. Zie maar wat er komtquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet überhaupt niet meer wat ik heb besteld.
Gaat goed daar!quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet überhaupt niet meer wat ik heb besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |