Vorige keer bleef die persoon echt veel te lang en lulde meer dan iemand met oppeppende middelen op.quote:
Dit kan nog wel maar mensen moeten niet spontaan voor de deur staan om gezellig te komen doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd niet van onverwacht bezoek.
Ik zag niet wat er levensgevaarlijk was eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DG-Jo2hs_lC/
Normaal haat ik dashcammers maar dit is wel@:4EverBlackEyed
Ik was op het werk. Hotspot aan en gewoon doorwerken zoals het een goede arbeider betaamt. Waar was jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:41 schreef Haags het volgende: Grote stroomstoring in Den Haag
Hallo hallo waar zijn jullie @:liesje1979 @:airwin
Ik was al thuis.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was op het werk. Hotspot aan en gewoon doorwerken zoals het een goede arbeider betaamt. Waar was jij?
goede smaak heb je haagsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
HJ Lentebock
Dat is dus echt mijn favoriete biertje hé!
Op een warme lente/zomerdag kan ik echt zo intens genieten van de verfrissende lentebock. Borrelnootje erbij, dat is dus echt goud man.quote:
ja zo ziet het er hier ook ongeveer uit vandaagquote:
net als je zit te kakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef Ama het volgende:
Tussen 12:30 en 17:30 komt er morgen iemand langs van de woningbouw. Pff komt hij vast om 17:00 ofzo.
krijg je zo weinig betaald dat je zoveel uren moet maken?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Inmiddels al dik 14 uur aan de werk, krijg een beetje deervan.
Teveel nietsnutten in dit land.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
krijg je zo weinig betaald dat je zoveel uren moet maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |