En Alcatrazquote:
Tof!!!quote:Op maandag 17 maart 2025 23:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
En Alcatraz![]()
Hoop dat ik hem een keer tegenkomof anders bij De Ronde
Zei Pootje nou iets over vuurwerk?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:14 schreef Luna68 het volgende:
Het is een wakker liggende pootje of een slapende jordy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zei Pootje nou iets over vuurwerk?
Waar zou dat vuurwerk voor geweest zijn?Verstond het niet, switchte te laat van streamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik net halverwege zijn uitspraak.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:18 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Verstond het niet, switchte te laat van stream
Nee we horen nu de slaapkamer maar zien het BB oog, wel gaaf oog trouwens.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja ik net halverwege zijn uitspraak.
Pootje ligt onrustig te draaien, de rest op de slaapkamer mogen we vannacht niet zien
Net wel, na ff wat beelden van buiten en het oog, ging Jolien uit bed (wc denk ik) en zat Pootje half rechtop in bed.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja ik net halverwege zijn uitspraak.
Pootje ligt onrustig te draaien, de rest op de slaapkamer mogen we vannacht niet zien
IK vind de Pootje van nu leuk om te zien, enige probleem blijft, dat ik hem vaak slecht kan verstaan en helemaal als hij met Sharice praat. Jammer dat BB hem daar niet echt op aangesproken heeft, dan had hij voor mij een winnaar kunnen zijn. Helaas was hij in het begin een saaie piet, die alleen maar zei dat hij naar huis wilden en verder onzichtbaar was.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het begin snapte ik niet wat hij daar deed, hij zelf ook niet leek het![]()
Hij was net binnen en wilde het liefst alweer weg.
En ik vond hem ook nietszeggend ..hij sprak wel (want aan pootje valt niet te ontkomen, iets wat ik nu kan waarderen) Je kon/kan hem amper verstaan en je zag hem vooral liggen met die andere David. Er kwam weinig uit en hij deed ook weinig moeite om contacten te maken. Als je dan nu zo ff terugkijkt op die weken en dat vergelijkt met nu dan is zijn rol totaal veranderd .. op een leuke manier!
Pootje is een expressieve creatieve duizendpoot die (bijna) alles kan
Mooi om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |