Wat kan ik mij irriteren aan deze man en de KNVB als Ajax fan.
Geeft Sittard uit een discutabele penalty aan Ajax en tot de dag van vandaag zie ik nog steeds of er hands werd gemaakt bij het terugkoppen, naast dat Weghorst de speler in de rug loopt.
Vandaag weer een tweede gele kaart waarvan iedereen zag dat de verdediger van Az de bal speelt. Maar ging mee in de emotie van het stadion, de spelers van Ajax en de staf.
En blijkbaar mag de inconsistente VAR niet eens ernaar kijken. Nee het voetbal is dood. Real krijgt week in week uit hulp van de arbitrage en Ajax ook nationaal. Niet zomaar werd de VAR ingevoerd in Rusland op het wk van 2018. En wist Overmars in maart 2020 te lobbyen voor het definitief beeindigen van de competitie als enige land in Europa omdat Ajax een slechte periode werd en Az op een gelijke puntenaantal kwam. Waardoor Ajax naar de Champions League ging.
Of neem bijv Bayern dat elke keer genaait wordt als ze tegen Real spelen in de Champions League. Ook vorig seizoen een afgekeurd doelpunt van De Ligt omdat de scheids daarvoor al had gefloten voor buitenspel dat geen buitenspel bleek te zijn.
Het enige wat mist is dat Az vandaag toch niet van het veld afliep. Wat ze wel hadden moeten doen. Blijkbaar mag je als scheidsrechter fout na fout maken en een competitie bewust of onbewust beinvloeden. En als kers op de taart niet eens voor de camera durven te komen omdat het olie op het vuur zou zijn.