abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220761202
Je kan nog zo'n hekel aan haar hebben, maar ze scoort goed met De Oranjezondag. Veel beter dan Pauw en de Wit om maar wat te noemen en niet heel ver achter Vandaag Inside. Mensen hebben geen smaak. Daarom is Gerard Joling ook zo populair.
  Moderator maandag 11 mei 2026 @ 11:25:12 #102
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220762737
Victor Brand > Victor Vlam
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 12 mei 2026 @ 19:16:11 #103
469185 DJ11
Radio 49
pi_220774852
Het format van dit programma deugt gewoon niet. Er worden te veel onderwerpen behandeld en die worden dan bijna allemaal vlug afgeraffeld. Bijna alsof ze bang zijn om niks over te laten voor Vandaag Inside op maandag. Misschien moet het allemaal ook net even 5-10 minuten langer duren. De bruggetjes van het ene naar het andere onderwerp zijn erg geforceerd en niet grappig.
pi_220775051
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Victor Brand > Victor Vlam
Victor Reinier
Victor Campenaerts
Victor Edvardsen
Victor MIds
Victor Hugo
Victor Wembanyama
Victor Garber
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 19:45:36 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220775065
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:43 schreef Felagund het volgende:

[..]
Victor Reinier
Victor Campenaerts
Victor Edvardsen
Victor MIds
Victor Hugo
Victor Wembanyama
Victor Garber
Ja leuk maar dat heeft niks meer met vuur te maken
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 17 mei 2026 @ 14:29:39 #106
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220824032
Johnny de Mol keert deze zomer plotseling opnieuw terug als presentator van De Oranjezomer. In een openhartig interview met De Telegraaf vertelt de presentator dat hij opnieuw tijdelijk het presentatiestokje overneemt van Hélène Hendriks. "Ik heb weer zin in dingen," aldus Johnny.

Na een turbulente periode lijkt de presentator zijn draai weer te hebben gevonden, zowel privé als op professioneel vlak. Hoewel hij de afgelopen jaren regelmatig onderwerp van gesprek was en kritiek te verduren kreeg, kiest Johnny er bewust voor om weer volop aan het werk te gaan.

Deze zomer zal hij gedurende twee weken de presentatie van De Oranjezomer op zich nemen, terwijl Hélène Hendriks afwezig is. Het is nog onbekend om welke weken dit gaat. Eerder nam Johnny die rol ook al tijdelijk over toen Hélène moest herstellen van een rugoperatie.

https://www.shownieuws.nl(...)n-bij-de-oranjezomer

:') |:(
Vorige keer was al zo een succes _O-
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 19:14:50 #107
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220834338
Bekijk deze YouTube-video

Er worden wel teksten uitgegooid in dat programma zeg. Gaat dit niet wat de grens over?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 21:38:32 #108
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220880001
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2026 @ 21:39:32 #109
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220880012
Douwe Poep.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220880506
Niet best dit.

Dat mens over valse beloften :')

Ze heeft de huidige coalitie niet gevolgd?
pi_220881428
Gaan ze ineens van Arjen Robben naar de Straat van Hormuz 🥲 hele matige bruggetjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')