abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217082068
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 08:49 schreef TheInnocent het volgende:
Narcisten weten altijd empatische lieve partners te vinden zodat ze controle over hen kunnen hebben en kunnen gaslighten. Deze dame in kwestie klinkt als toxic en dat was jullie relatie ook zo te horen. Er zijn zoveel liefhebbende, lieve, zorgzame vrouwen buiten die je zoveel meer kunnen bieden wat je verdient. Materiele zaken zoals een huis en auto boeien echt helemaal niet als je een liefdevol relatie hebt met iemand die jouw waarde inziet en jou goed behandelt. Dat is rijkdom. Je hebt de juiste keuze gemaakt en bent nu aan het detoxen van haar. Ga lekker sporten en op he carriere richten en kijk naar de lieve vrouwen om je heen. Vergeet ook niet psychologische hulp te zoeken, want het is niet niks om een relatie met een narcist te beëindigen! Heel knap dat je dat hebt gedaan sowieso! Nooit meer contact opnemen, zet er de harde knip op! Ze gaat namelijk er alles aan doen om je terug te krijgen en jou manipuleren. Laat je niet wijs maken, je weet beter en waar ze toe in staat is. Dit is allemaal manipulatie, denk aan je blauwe ook iedere keer dat ze weer contact opneemt. Je bent een gezonde relatie waard. Daarnaast ben je nog zo jong! Als je zo graag vader wil worden, kies een geschikte vrouw uit en daarvoor heb jij geen tijdsdruk! Maak een goede keuze en don’t stick your dick in crazy.

Succes! :)
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Niet ieder naar persoon is een narcist.
Nee, en sowieso is het wat voor een vrouw om een miskraam te hebben en in een burn-out terecht te komen.
Dat rechtvaardigt het gedrag niet natuurlijk.

Dit lijkt mij gewoon twee mensen die elkaar niet goed aanvullen, elkaar zijn verloren in ellende en het slechtste in elkaar naar boven halen.

Ik ben benieuwd hoe zij dingen ervaart, wat haar beeld is.
pi_217082177
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:20 schreef Servieskast het volgende:

[..]
[..]
Nee, en sowieso is het wat voor een vrouw om een miskraam te hebben en in een burn-out terecht te komen.
Dat rechtvaardigt het gedrag niet natuurlijk.

Dit lijkt mij gewoon twee mensen die elkaar niet goed aanvullen, elkaar zijn verloren in ellende en het slechtste in elkaar naar boven halen.

Ik ben benieuwd hoe zij dingen ervaart, wat haar beeld is.
Iemand een blauw oog slaan is mishandeling en genoeg reden om afscheid te nemen. Vooral als je als man aangeeft empathisch te zijn en wordt gemanipuleerd, dan weet je dat het meest verstandige wat je kan doen is voor jezelf kiezen en afscheid nemen hoe moeilijk het ook is. Dat gaat op de langere termijn meer geluk opleveren. Het is klaar met deze relatie en TS moet zich sterk maken om het contact af te kappen en een nieuwe fase in te gaan. Daarvoor moet hij echt afscheid nemen van deze vrouw die hem heeft mishandeld. Als mijn man mij een blauw oog zou slaan, was het gelijk klaar geweest met alles. Ik ben geen boksbal.

Ik ken overigens genoeg vrouwen in een burn-out en met een miskraam. Het komt vaker voor dan je denkt. Het zijn lieve vrouwen met nog steeds gelukkige mannen. Deze vrouwen laten zich behandelen door een psycholoog, gaan op vakantie en worden coach oid in mijn omgeving. Niemand reageert het af op de man. Dat is toxic.
pi_217082232
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Iemand een blauw oog slaan is mishandeling en genoeg reden om afscheid te nemen. Vooral als je als man aangeeft empathisch te zijn en wordt gemanipuleerd, dan weet je dat het meest verstandige wat je kan doen is voor jezelf kiezen en afscheid nemen hoe moeilijk het ook is. Dat gaat op de langere termijn meer geluk opleveren. Het is klaar met deze relatie en TS moet zich sterk maken om het contact af te kappen en een nieuwe fase in te gaan. Daarvoor moet hij echt afscheid nemen van deze vrouw die hem heeft mishandeld. Als mijn man mij een blauw oog zou slaan, was het gelijk klaar geweest met alles. Ik ben geen boksbal.

Ik ken overigens genoeg vrouwen in een burn-out en met een miskraam. Het komt vaker voor dan je denkt. Het zijn lieve vrouwen met nog steeds gelukkige mannen. Deze vrouwen laten zich behandelen door een psycholoog, gaan op vakantie en worden coach oid in mijn omgeving. Niemand reageert het af op de man. Dat is toxic.
Dat juist jij spreekt over toxic is toch wel funny.

Soms haal je het slechtste in elkaar naar boven, dat maakt je niet meteen een narcist. Dat kan alleen een psychiater bepalen.
  maandag 17 maart 2025 @ 09:42:27 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217082244
In anderhalf jaar tijd 3 situaties die los van elkaar een relatie al kunnen slopen (miskraam, burn-out, huis verbouwen), dus dat het geëxplodeerd is is niet zo vreemd, helaas bijna letterlijk door de fysieke uitbarsting.

De hut verkopen, zaken verdelen en verder gaan, de mazzel is dat je door de huidige huizenmarkt waarschijnlijk niet ook nog eens met een restschuld blijft zitten.

Sterkte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217082294
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:41 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Dat juist jij spreekt over toxic is toch wel funny.

Soms haal je het slechtste in elkaar naar boven, dat maakt je niet meteen een narcist. Dat kan alleen een psychiater bepalen.
Volgens mij gaf TS zelf aan dat zij hem kleineert en narcistische trekjes heeft. Hoe dan ook, feit is dat TS is mishandeld en dat deze twee het niet zijn voor elkaar.
  maandag 17 maart 2025 @ 09:49:47 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217082340
Ik kan ook helemaal niets met die zelfbedachte diagnoses.
Iemamd maakt een nieuw account aan, vertelt een verhaal en besluit gelijk even dat zijn/haar partner een narcist is?

En in die 6 jaar relatie wisten ze dat al die tijd niet tot er in de laatste 1½ jaar heel veel emotie- en energievretende zaken tegelijk gebeuren en tot een uitbarsting komen en dan heb je ineens, ongehinderd door enige kennis van zaken, het inzicht dat de ander een narcist zou zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217082355
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:45 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Volgens mij gaf TS zelf aan dat zij hem kleineert en narcistische trekjes heeft. Hoe dan ook, feit is dat TS is mishandeld en dat deze twee het niet zijn voor elkaar.
Als je het zo bekijkt zit jij ook in toxic relatie. Dit maakt jullie niet narcistisch. Daar ging het om.
pi_217082467
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:50 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Als je het zo bekijkt zit jij ook in toxic relatie. Dit maakt jullie niet narcistisch. Daar ging het om.
Het gaat hier niet om mij. Ik weet dat ik klaagtopics heb omdat ik hier anoniem stoom afblaas, maar weet dat ik dingen in perspectief plaats daarna. Ik ben verwend, kan in mijn hoofd van iets kleins iets groots maken en ik ben veeleisend wat tot frustraties leidt aan mijn kant. Nooit dat ik mijn man slecht heb behandeld, heb hem nooit gekleineerd en heb hem gesteund in zijn doelen, zijn vriendschappen en alles wat hem gelukkig maakt. Hij net zo bij mij. Het huishouden was een ding omdat ook hij is verwend door zijn moeder, maar inmiddels doet hij best wat in huis sinds ik er om vraag. Dit is een heel andere situatie dan TS, onvergelijkbaar.
pi_217082493
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Het gaat hier niet om mij. Ik weet dat ik klaagtopics heb omdat ik hier anoniem stoom afblaas, maar weet dat ik dingen in perspectief plaats daarna. Ik ben verwend, kan in mijn hoofd van iets kleins iets groots maken en ik ben veeleisend wat tot frustraties leidt aan mijn kant. Nooit dat ik mijn man slecht heb behandeld, heb hem nooit gekleineerd en heb hem gesteund in zijn doelen, zijn vriendschappen en alles wat hem gelukkig maakt. Hij net zo bij mij. Het huishouden was een ding omdat ook hij is verwend door zijn moeder, maar inmiddels doet hij best wat in huis sinds ik er om vraag. Dit is een heel andere situatie dan TS, onvergelijkbaar.
Nee, TS geeft alleen zijn kant van het verhaal. Als jouw man een topic start en alleen zegt ze neukt niet met mij sinds 8 maanden en wordt boos als ik op insta naar anderen kijk dan zou iedereen jou een crazy bitch noemen.
pi_217082555
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Nee, TS geeft alleen zijn kant van het verhaal. Als jouw man een topic start en alleen zegt ze neukt niet met mij sinds 8 maanden en wordt boos als ik op insta naar anderen kijk dan zou iedereen jou een crazy bitch noemen.
En dat is voor hem geen reden om vreemd te gaan net zoals dat het ook onacceptabel is dat TS een blauw oog wordt geslagen. Je praat erover met elkaar en dat is ook wat mijn man en ik deden. Geen enkele relatie is perfect, maar er zijn grenzen voor dingen wel en niet acceptabel zijn. Vreemdgaan of mishandeling zijn voor mij tickets voor een scheiding.
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 10:12:31 #36
5428 crew  miss_sly
pi_217082571
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Gaan op vakantie en worden coach :')

Zoals al opgemerkt speelden er drie zaken in anderhalf jaar die voor behoorlijk veel stress binnen een relatie kunnen zorgen. Fijn dat in jouw omgeving een vakantie en 'coach' worden alles oplost, maar dat is echt niet de standaard ofzo.

Alsnog is het geen reden om je partner te meppen. Daar is nooit iets reden voor. Overigens is een keer slaan nog niet mishandelen, het is op zichzelf al verkeerd genoeg.

Ik ben geen narcist, maar ik heb ook toen ik jong was eens een relatie gehad waar we het slechtste in elkaar naar boven haalden. Hij deed heel verkeerde dingen en ik was ook geen lieverdje. Dan pas je gewoon echt niet bij elkaar en moet je er een punt achter zetten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217082605
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:10 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
En dat is voor hem geen reden om vreemd te gaan net zoals dat het ook onacceptabel is dat TS een blauw oog wordt geslagen. Je praat erover met elkaar en dat is ook wat mijn man en ik deden. Geen enkele relatie is perfect, maar er zijn grenzen voor dingen wel en niet acceptabel zijn. Vreemdgaan of mishandeling zijn voor mij tickets voor een scheiding.
Correct, maar dat maakt iemand niet cray cray of een narcist.
pi_217082711
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:17 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Correct, maar dat maakt iemand niet cray cray of een narcist.
Wel een vreemdganger of mishandelaar. Of ze echt een narcist is weet ik niet, maar hij gaf aan dat ze narcistische trekjes lijkt te hebben, hem kleineert, zijn grenzen voorbijgaat etc.
pi_217082716
heftig, een vrouw die je een blauw oog slaat
waarom kun je niet opkomen voor jezelf?
  maandag 17 maart 2025 @ 10:34:40 #40
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217082731
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 09:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Niet ieder naar persoon is een narcist.
Dit ja, Die term wordt te vaak gebruikt wmb
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217082732
Ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt. Er lijkt zo van een afstandje wel een les in te zitten voor een volgende relatie. Uit je OP denk ik te halen dat je eigenlijk nooit je eigen grenzen/wensen hebt aangegeven. Spreek je uit!
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 10:35:53 #42
5428 crew  miss_sly
pi_217082735
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:32 schreef GoldenAge het volgende:
Victim blaming much?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217082737
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:30 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Wel een vreemdganger of mishandelaar. Of ze echt een narcist is weet ik niet, maar hij gaf aan dat ze narcistische trekjes lijkt te hebben, hem kleineert, zijn grenzen voorbijgaat etc.
Dat zijn tekenen van issues. TS had ipv als een pussy overal ja op te zeggen ook de leiding kunnen pakken en met haar bespreken dat dit niet werkt en hulp nodig is. Dat als ze niet akkoord gaat de relatie niet zal werken. TS is misschien iemand die zich als slachtoffer ziet.

Kortom; we dont know.
  maandag 17 maart 2025 @ 10:37:34 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217082748
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dit ja, Die term wordt te vaak gebruikt wmb
Ja. Het is een modewoord geworden.
pi_217082765
TS kan je wat meer vertellen over je ex relatie, dan kunnen we beter beoordelen of ze echt toxic is of de ongelukkige combinatie van gebeurtenissen haar zo heeft veranderd. Ze was altijd al vurig zei je, maar kleineerde ze je toen ook? Kleineer jij haar wel eens? Bedreigde ze je? Steunde ze je? Steun jij haar? Of ging het allemaal om haar en haar geluk en was jij bijzaak? Of gaat het om jouw geluk en is zij bijzaak? Waarom is jullie ruzie zo erg uit de hand gelopen? Heb je haar geduwd oid dat ze dacht ik verdedig me maar? We weten het niet.
  maandag 17 maart 2025 @ 10:42:01 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217082779
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:39 schreef TheInnocent het volgende:
TS kan je wat meer vertellen over je ex relatie, dan kunnen we beter beoordelen of ze echt toxic is of de ongelukkige combinatie van gebeurtenissen haar zo heeft veranderd. Ze was altijd al vurig zei je, maar kleineerde ze je toen ook? Kleineer jij haar wel eens? Bedreigde ze je? Steunde ze je? Steun jij haar? Of ging het allemaal om haar en haar geluk en was jij bijzaak? Of gaat het om jouw geluk en is zij bijzaak? Waarom is jullie ruzie zo erg uit de hand gelopen? Heb je haar geduwd oid dat ze dacht ik verdedig me maar? We weten het niet.
Hij kan beter tips krijgen hoe alleen verder te leven.
pi_217082792
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hij kan beter tips krijgen hoe alleen verder te leven.
Nou, hij mag ook wel iets doen aan zijn please en vermijdgedrag.
pi_217082810
quote:
TS heeft niks aan dit soort toxic masculinity. Het lost niks op en je maakt de situatie alleen maar erger puur omdat je zelf zo'n fragiel ego hebt (want waarschijnlijk ben je aan het projecteren hier).

Zelf de ander gaan meppen, omdat je voor jezelf moet 'opkomen' is geen oplossing. Daarmee escaleer je de situatie alleen maar en je eigen blauwe oog maak je er ook niet mee ongedaan.
pi_217082931
quote:
Lekker stoer achter je schermpje…
pi_217083032
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 08:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Er is NOOIT een geldige reden om iemand een blauw oog te slaan.
Terug goed maken is absoluut geen goed idee..
Vind ik wel.

Of het binnen een relatie een goed idee is, is een ander verhaal.

Maar, kom op! Zij sloeg hém een blauw oog!

Na al die ellende van een miskraam en een burn-out, en dan ook nog moeten werken voor dat huis.

Hebben vrouwen totaal geen empathie voor elkaar, en mannen niet voor hun vrouwen tegenwoordig?

Het is geen Ike Turner die Tina Turner herhaaldelijk het ziekenhuis in slaat!

Of TS vindt dat het afgelopen moet zijn is zijn zaak, maar alles in mij zegt dat dit misschien de druppel is die de emmer doet overlopen, maar dat een blauw oog zo erg nog niet is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')