Ik eet gewoon meteen mijn complete voorraad kwark opquote:Op zondag 16 maart 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar in survivalmodus heb je wel die eiwitten nodig
Nattekirbyquote:Op zondag 16 maart 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik eet gewoon meteen mijn complete voorraad kwark op
Weet niet hoe groot jouw voorraad is, maar hier staat er soms 3kg+quote:Op zondag 16 maart 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik eet gewoon meteen mijn complete voorraad kwark op
Ook in 1x?!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot jouw voorraad is, maar hier staat er soms 3kg+
Ik heb net 3kg ingeslagenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot jouw voorraad is, maar hier staat er soms 3kg+
In 1x opeten lukt niet hoorquote:
Morgen is de campina eindelijk weer eens in de aanbieding, dus inslaanquote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net 3kg ingeslagen
Maar die ramp zal wel komen precies op het moment dat mijn voorraad op is, zoals gisteren doordat het schap weer eens helemaal leeg was.
Mijn koelkast is volquote:Op zondag 16 maart 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen is de campina eindelijk weer eens in de aanbieding, dus inslaan
Zag ze van de week liggen bij de Dirk, maar heb ze niet meegenomenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:18 schreef CherryLips het volgende:
De shoarmafrikandel krijgt maar twee bekers van livingproef @:ama
Ik woon alleen hè, dan ga ik geen gigantische koelkast neerzetten.quote:
Natuurclubs zijn echt de meest vermoeiende clubs die er zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit land heeft nog steeds geen idee van prioriteiten.
De Nederlandse ziekte, iedereen wil alles maar niemand wenst er last van te hebben of moeite voor te doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit land heeft nog steeds geen idee van prioriteiten.
Welke brand ?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
Die brand in noord-Macedonië
Lijkt die station fire wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |