soms is het wat irritant. Savonds eet ik welles alleen en ontbijt is eigenlijk altijd met mensenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
De moslims zijn hun aanslagen aan het opvoeren in thailand
Kun je niet gewoon thuis havermout eten en smurfen?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
soms is het wat irritant. Savonds eet ik welles alleen en ontbijt is eigenlijk altijd met mensen
Lekker tot twaalf uur in bed liggen rotten.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon thuis havermout eten en smurfen?
jawel zal ik misschien ook wel een keer doenquote:Op maandag 17 maart 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon thuis havermout eten en smurfen?
In het verre zuiden van thailand richting Maleisië zijn er moslims die strijden voor een onafhankelijke staat. Zijn meestal kleine aanslagen en meestal daar gericht tegen het leger en politie. Maar ze hebben ook welles hier in de toeristische gebieden aanslagen gepleegd. En ook in bangkok een keerquote:
quote:
Ik heb het huis schoonmaken ook op de planning voor als ik weer thuis ben. Ik loop achterquote:Op maandag 17 maart 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Oke ik ga nog een keer mijn woonkamerraam schoonmaken vandaag. Als het nu weer niet goed is gedaan dan kap ik ermee voor de komende tijd.
Oh bij mij zou die dan inmiddels wel bijna leeg zijn omdat ik er dan gewoon dingen vanaf haal om aan te doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het huis schoonmaken ook op de planning voor als ik weer thuis ben. Ik loop achter![]()
Er staat al een week een wasrek met droge was
Moet je maar harder werkenquote:Op maandag 17 maart 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik net op kantoor kwam, vond ik het warm op kantoor. Nu heb ik het koud.
Oh, ja dat had ik wel kunnen doen. Doe ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 17 maart 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh bij mij zou die dan inmiddels wel bijna leeg zijn omdat ik er dan gewoon dingen vanaf haal om aan te doen.![]()
Tenzij het doekjes of beddengoed ofzo is natuurlijk.
Fijn dat het voorbij isquote:Op maandag 17 maart 2025 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, mijn kies is weer heel.
Even wachten totdat de verdoving uit is gewerkt, en dan wat lekkers eten.
Oepsquote:Op maandag 17 maart 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, schoonmaken. Dat had ik op de planning voor afgelopen weekend.
Ja, inderdaad. Dan maar voor komend weekend weer op de planning zetten.quote:
Van tompoes naar mispoes.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ging ik m'n tompouce halen, was de code verlopen
Maar je hebt 'm toen maar gekocht, toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ging ik m'n tompouce halen, was de code verlopen
Jaquote:Op maandag 17 maart 2025 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm toen maar gekocht, toch?
Ja dan is het ook zielig om hem daar achter te laten idd.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHij zat al helemaal in het doosje.
Kun je daar die verlopen tompouce ook wel in persenquote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe caaf vreet als een bootwerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |