Zij waren soms toch wel redelijk intiem met elkaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Luna68 het volgende:
Is er ook daadwerkelijk iets gebeurd tussen Matti en milena, of is het iets wat door milena de wereld in is gebracht
Bij mijn weten niet. Maar sowieso vind ik het een vreemd verhaal wat blijkbaar toch ook onder een groepje bewoners een eigen leven is gaan leiden.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Luna68 het volgende:
Is er ook daadwerkelijk iets gebeurd tussen Matti en milena, of is het iets wat door milena de wereld in is gebracht
Ik heb niets gezien waar je het voor zou uitmaken op afstand zonder dat de ander dat weet.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:07 schreef jooba het volgende:
[..]
Zij waren soms toch wel redelijk intiem met elkaar.
Ik ook niet, vond dat ze elkaar veel opzochten en mss op een wat flirterige manier, maar heb niets echt geks gezienquote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien waar je het voor zou uitmaken op afstand zonder dat de ander dat weet.
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef Luna68 het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet. Maar sowieso vind ik het een vreemd verhaal wat blijkbaar toch ook onder een groepje bewoners een eigen leven is gaan leiden.
Het is zijn eigen Instagram waar het op staatquote:Op zondag 16 maart 2025 17:12 schreef Ynti het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af.
Is het echt gebeurd, of leek het er op en is een verhaal van gemaakt, door insinuaties van de bewoners zelf.
Net als het Jorda verhaal.
Hij heeft het op zijn instagram gezet, maar moeten we alles geloven wat op social media geschreven wordt?
Aannames van de bewonersquote:Op zondag 16 maart 2025 17:12 schreef Ynti het volgende:
[..]
[..]
Is het echt gebeurd, of leek het er op en is een verhaal van gemaakt, door insinuaties van de bewoners zelf.
Hij heeft het op zijn instagram gezet, maar moeten we alles geloven wat op social media geschreven wordt?
Dat dusquote:Op zondag 16 maart 2025 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik begrepen heb, is dat Mattie Milena teveel verteld heeft over zijn thuissituatie dat het allemaal niet zo lekker liep. Heeft haar in vertrouwen genomen, maar of er verder meer is gebeurd, geen idee, niet wat op stream te zien is geweest
Dat van dat jorda verhaal dacht ik ook, maar het wordt wel geloofwaardiger naarmate ze niets krijgt van hemquote:Op zondag 16 maart 2025 17:12 schreef Ynti het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |