abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217071940
Ik ben rechtshandig maar kwam er net achter dat ik met links mijn reet afveeg, is dat niet gek? De fijne moteriek komt van rechts, alles doe ik met rechts dacht ik. Behalve mijn reet afvegen, daar ben ik met links blijkbaar beter in dan met rechts

Of misschien komt het omdat de rol links hangt en ik het zo gewend ben geraakt.

Geen idee maar het is een hele ontdekking waar christofel Columbus nooit achter zou zijn gekomen.

Veeg jij met je schrijfhand of andersom?
pi_217071962
Zo doen ze het in India ook met de blote linkerhand, omdat ze daar geen schijtlint hebben.
pindazakje
pi_217073842
En sommige rechtshandige mannen rukken met hun linkerhand omdat ze met hun rechterhand de versnellingspook moeten bedienen.
pi_217073896
is koeltoer
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217074388
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 15:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En sommige rechtshandige mannen rukken met hun linkerhand omdat ze met hun rechterhand de versnellingspook moeten bedienen.
Daarom automaat.
  zondag 16 maart 2025 @ 17:08:56 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217074976
Leugens
Je bent een waardeloze agent.
pi_217075533
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 15:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
rare naam voor een muis. :?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_217082826
Zo gebruik ik een computermuis met rechts terwijl ik links ben. Komt omdat hij daar nou eenmaal lag toen ik voor het eerst een muis ging gebruiken.
  maandag 17 maart 2025 @ 10:59:10 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217082881
Ik ben links maar ik knip met rechts. En muis gebruik ik inderdaad ook met rechts.
pi_217148212
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef DrekPaart het volgende:
Ik ben rechtshandig maar kwam er net achter dat ik met links mijn reet afveeg, is dat niet gek? De fijne moteriek komt van rechts, alles doe ik met rechts dacht ik. Behalve mijn reet afvegen, daar ben ik met links blijkbaar beter in dan met rechts

Of misschien komt het omdat de rol links hangt en ik het zo gewend ben geraakt.

Geen idee maar het is een hele ontdekking waar christofel Columbus nooit achter zou zijn gekomen.

Veeg jij met je schrijfhand of andersom?
Als je rechtshandig bent altijd alles met rechts doen tenzij je vaardig bent om het met links te doen. Het wel aan te raden om pagga te slaan/de slurf te aaien met links omdat men met rechts mensen een hand geeft en dat hygiënisch moet zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')