Daarom automaat.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En sommige rechtshandige mannen rukken met hun linkerhand omdat ze met hun rechterhand de versnellingspook moeten bedienen.
rare naam voor een muis.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En sommige rechtshandige mannen rukken met hun linkerhand omdat ze met hun rechterhand de versnellingspook moeten bedienen.
Als je rechtshandig bent altijd alles met rechts doen tenzij je vaardig bent om het met links te doen. Het wel aan te raden om pagga te slaan/de slurf te aaien met links omdat men met rechts mensen een hand geeft en dat hygiënisch moet zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef DrekPaart het volgende:
Ik ben rechtshandig maar kwam er net achter dat ik met links mijn reet afveeg, is dat niet gek? De fijne moteriek komt van rechts, alles doe ik met rechts dacht ik. Behalve mijn reet afvegen, daar ben ik met links blijkbaar beter in dan met rechts
Of misschien komt het omdat de rol links hangt en ik het zo gewend ben geraakt.
Geen idee maar het is een hele ontdekking waar christofel Columbus nooit achter zou zijn gekomen.
Veeg jij met je schrijfhand of andersom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |