De pot verwijt de ketel of nie. Jij bent wel heel erg fanatiek in het afzeiken van Jordy dus ms moet je eens in de spiegel kijken. Veel plezier verder met je kapot ergeren.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet alles wat we horen typen we meteen neer in de cos.
Dan kan je bezig blijven.
En heel vaak krijg je dan een bende Jordyfans op je nek..
En dan nog maar de vraag of het ook als serieus bedoeld is of als grapje.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou het is makkelijk om dingen te suggereren die niet op stream gezegd worden![]()
zag er in de Cos niks over terug en op X ook niet. Net even gezocht.
Dat iemand het denkt vind ik wat anders dan presenteren als zijnde gezegd door iemand
Nederlandstalige liedjes zijn in België populairder dan hier.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
Sharice kent ook alle Nederlandse meezingers
Matti kijkt echt alsof ze gek zijn geworden
Ja ik heb het ergens gisteren gehoord dat hij dat zei , wanneer precies weet ik niet meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeft hij dit letterlijk zo gezegd?
Had het niet in de Cos terug gelezen.
speculaas van iemand op x want het is niet op de stream te horen /zien geweestquote:
Welke ?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ben wel verbaasd dat Jordy deze vlaamse kinderprogramma's kent. Of ze zijn in NL populairder dan ik wist
Is Sabine van de productie of heeft Sabine ook maar een aanname als waarheid gepost op X.quote:
Studio 100quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke ?
Kabouter plop enz?
Wordt allemaal in Nl uitgezonden
Wist ik niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke ?
Kabouter plop enz?
Wordt allemaal in Nl uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |