quote:Op zondag 16 maart 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
Een goede vriend valt niet te kopen, je kan er enkel maar op hopen..
Er vallen ook wel eens klappen tijdens een reüniequote:Op zondag 16 maart 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met elkaar strijden of tegenelkaar strijden. Dan stel je je als persoon ook anders op.
Als ze straks weer tegen elkeer moeten strijden is het weer anders
Maar na de finale zijn 9 van de 10 beste goeie vrienden
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Het verhaal moet gaan over twee mensen die elkaar vinden
Het moet gaan over jou en mij zegt Jane
Snap ik wel, want wat kan je met palen op pieken en dalen.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:26 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... ik merk dat jordi de suggesties van jane enigzins negeert en door blijft denken tot ie zelf iets heeft en jane accepteert dat dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Volgens mij overleggen ze wel hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 12:26 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... ik merk dat jordi de suggesties van jane enigzins negeert en door blijft denken tot ie zelf iets heeft en jane accepteert dat dan ook.
Dan kunnen ze nu lekker palen.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
Hoog geeerd publiek, zegt Jordy
Vriendschap is een groot goed, dat stijgt nog uit tot boven mijn hoed
Een goede vriend is niet te koop, zelfs niet in dit cafe terwijl zij een biertje zoop
En weer verder
Wanneer twee zielen elkaar kruizen, en de alcohol in de glazen blijft bruizen.
Kent de relatie nog altijd pieken en dalen vult Jordy verder aan
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:28 schreef Ireth het volgende:
SongtekstEven naar Jordy sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ze de tekst ook gaan krijgen van BB
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit was de verkeerde,heb hem al aangepastquote:Op zondag 16 maart 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even naar Jordy sturen.Ben benieuwd of ze de tekst ook gaan krijgen van BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |