Dat Houthi niet vol joh.quote:Trump zegt dat er een 'beslissende' militaire actie tegen de Houthi's in Jemen gaande is.
Je moet er in elk geval volle bak in gaan, van dik Houthi zaagt men planken enzo.quote:
Die worden toch begraven in doeken? Opgeruimd staat netjes in elk geval.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:32 schreef Hexagon het volgende:
Prima, schiet die hufters maar tussen zes plankjes.
Zes houthisquote:Op zondag 16 maart 2025 08:32 schreef Hexagon het volgende:
Prima, schiet die hufters maar tussen zes plankjes.
Al geloof ik er niet veel van want de Saoedi proberen dat al 10 jaar met weinig resultaten.quote:
Nu krijgen ze Iran op het dak.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:44 schreef HSG het volgende:
De VS kon dat beter aan Saoedi-Arabië vragen om dat te doen. Dan kijkt iedereen de andere kant op.
Houthi het of Houthi het niet?quote:
grap is al gemaakt, jammmerrrrrquote:Op zondag 16 maart 2025 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Houthi het of Houthi het niet?
Gr gr Peter Jan Rens
Je vergeet nog even te suggereren dat 'links progressieven' wel weer zullen gaan jammeren, je bent toch niet ziek hè?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:32 schreef HowardRoark het volgende:
Uitstekend, de Houthi's hebben een hele negatieve impact op de internationale scheepvaart. Waarom deze Amerika-hatende, Westen-hatende, Joden-hatende terreurgroep aanpakken verkeerd zou zijn blijft onduidelijk.
Uit de signal lekken van gisteren blijkt dat de houthi's bang voor Biden waren en dat niet voor Trump zijn. Blijkbaar zijn in de praktijk links progressieven dus helemaal niet zo zwak tegen terreur.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:35 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Je vergeet nog even te suggereren dat 'links progressieven' wel weer zullen gaan jammeren, je bent toch niet ziek hè?
Dit mag je toch wel even beter onderbouwen ...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Uit de signal lekken van gisteren blijkt dat de houthi's bang voor Biden waren en dat niet voor Trump zijn. Blijkbaar zijn in de praktijk links progressieven dus helemaal niet zo zwak tegen terreur.
In dezelfde lekken stond ook dat in de berichtgeving gemeld moest worden dat het juist Biden was die gefaald had. Fake news waar types als @:howardroark wederom in zijn getrapt
Ik weet dat je het originele artikel gezien hebt en je zegt Engels te kunnen. De alinea met het woordje afschrikking erin. Succes.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit mag je toch wel even beter onderbouwen ...
Een onderbouwing van je claim gaat er dus niet komen. Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet dat je het originele artikel gezien hebt en je zegt Engels te kunnen. De alinea met het woordje afschrikking erin. Succes.
Het is de claim van de Amerikaanse minister van defensie en ik gaf bronvermelding.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een onderbouwing van je claim gaat er dus niet komen. Dat dacht ik al.
Nee je moet die geitenneukers gewoon hun gang laten gaan en de hele internationale scheepvaart laten verstoren.quote:Op zondag 16 maart 2025 09:51 schreef bianconeri het volgende:
Trump
Alles behalve vrede zoeken en alle dictators flink steunen (Rusland en Israël).
Maar ondertussen wel even dit soort dingen doen.
Wat een gek.
Ik snap dat iemand Trump niet mag, maar laat dat niet in de weg staan van je gezonde verstand pls.quote:Modeled on a motto from revolutionary Iran, the Houthi slogan, called the Sarkha, is: "Allah is the Greatest, Death to America, Death to Israel, A Curse Upon the Jews, Victory to Islam."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |