Discworldquote:Op maandag 17 maart 2025 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
DiscworldIk ben nu die serie aan het lezen
Kurma? Wat is nou weer een Kurma?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
DiscworldDat ken ik dan weer niet..
Ik ken hem als Kurma
Ik ben op de Batavia geweestquote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Is er hier iemand wel eens op de Buffel geweest?
Of de Halve Maen?
Prachtig!quote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben op de Batavia geweest![]()
[ afbeelding ]
A'Tuin is een reïncarnatie van Kurmaquote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Kurma? Wat is nou weer een Kurma?
De grote A'Tuin is dit
In Harlingen ligt ook zo'n schip..quote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doen die Hindu's wel vaker dat reincarnerenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
A'Tuin is een reïncarnatie van Kurma
Komt geen ent an zoquote:Op maandag 17 maart 2025 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doen die Hindu's wel vaker dat reincarneren
Halve Maen lijkt eropquote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan ook met een roeiboot de pacific over varen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D'r schoot me plots dit avontuur te binnen...
[ afbeelding ]
Tis wel een DAF van van Gend en Loos hè.. Die zinken nietquote:Op maandag 17 maart 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan ook met een roeiboot de pacific over varen.
Tot je een cycloon tegenkom dan
Niet? Ze zijn toch behoorlijk gezonkenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis wel een DAF van van Gend en Loos hè.. Die zinken niet
Op dit ding waren ze al 500 jaar eerder in de VSquote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Halve Maen lijkt erop
[ afbeelding ]
En op zo'n ding zijn ze naar de VS gevaren
Ik vind deze een mooie serie.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
D'r schoot me plots dit avontuur te binnen...
[ afbeelding ]
Ja. Aoibhin en ik hebben hem gezien.quote:
Tof, ik ben wel eens op de Amsterdam geweest en de Santa maria (Barcelona) Nou ja, de replica's dan.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Aoibhin en ik hebben hem gezien.
De Liefde.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:43 schreef drakin het volgende:
En op de replica van de dinges die toen naar Japan ging, die werd compleet gebouwd in Makkum.
En bataviastad en scheepvaartmuseum Amsterdam hebben ook bootjes
Wat een stomme naam voor een bootquote:
Ze gingen met 4 schepen, de andere drie vergingen onderweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |