SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel een goed idee alleen zitten er van die lastige bochten inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:35 schreef bleiblei het volgende:
Wikkel er stuk sisaltapijt omheen. Hebben ze gelijk een krabpaal.
(Disclaimer: ik heb geen idee hoe heet die leidingen worden en of dat wel goed gaat met sisal tapijt, dus zoek dat ff uit voordat je dit echt doet).
De meest rechtse pijp zit al in de alu folie en daar blijven ze van afquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:48 schreef Darkomen het volgende:
Je kan aluminium papier proberen, het geluid vinden ze meestal niet leuk. Dat kan je ven proberen door een stuk op de verpakking te halen met de kat erbij.
Kan ik daar gewoon de huis- tuin en keuken alufolie voor gebruiken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De meest rechtse pijp zit al in de alu folie en daar blijven ze van af
Opgelost dus, nu wachten op eeuwige roem en een leuke DM of PM
Ja, dat kan inde oven op 230 graden, dus ook prima om die buizenquote:Op zondag 16 maart 2025 00:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kan ik daar gewoon de huis- tuin en keuken alufolie voor gebruiken?
Oke en dat maakt voor die buizen verder ook niet uit?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ja, dat kan inde oven op 230 graden, dus ook prima om die buizen
Die kunnen dat wel hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oke en dat maakt voor die buizen verder ook niet uit?
Merci, dat is inderdaad de goedkoopste en makkelijkste oplossing danquote:Op zondag 16 maart 2025 08:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die kunnen dat wel hebben.
Eventueel aluminiumtape om het netjes rondom af te plakken.
Bij één buis is het al gedaan zo te zienquote:Op zondag 16 maart 2025 07:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oke en dat maakt voor die buizen verder ook niet uit?
Ja die was al zo, ik heb geen idee waarom het bij de andere dan niet is gedaan en geen verstand van die shitquote:Op zondag 16 maart 2025 09:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bij één buis is het al gedaan zo te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |