SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dan moet je alles maar sealen in plastic, ook nog makkelijker schoon te houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan binnen no time allemaal zwarte puntjes in je staal
Minimaal 90 uur per maand poetsen om de vingers eraf te krijgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan binnen no time allemaal zwarte puntjes in je staal
Also je die 30.000 kan betalen voor een ‘eethoekje’ moet het ook lukken om dat door iemand anders te laten doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal 90 uur per maand poetsen om de vingers eraf te krijgen.
Jouw schuldquote:
Ik maak niet de 300e post in het vorige topic, dat heb je toch echt zelf gedaanquote:
Tegenwoordig zijn obers blijkbaar erg populair, laat ik die wel poetsen voor een tientje extra.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Also je die 30.000 kan betalen voor een ‘eethoekje’ moet het ook lukken om dat door iemand anders te laten doen
Voor thuis?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn obers blijkbaar erg populair, laat ik die wel poetsen voor een tientje extra.
Muziekmakende poep.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oke, waar the fuck kijk ik naar?![]()
![]()
Ik ben niet meer aan het kijken, alleen nog maar aan het luisterenquote:
"Al eeuwenlang doen volksverhalen de ronde over bij maanlicht huilende wolven en ronddolende witte wieven..."quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.staatsbosbehe(...)ht_van_de_boswachter
Superleuk en superlachen
Leuk initiatief
quote:
Ja, nou en, deed ik ook niet vrijwilligquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak niet de 300e post in het vorige topic, dat heb je toch echt zelf gedaan
Niets mee te makenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, nou en, deed ik ook niet vrijwillig
Vroeger was dit op Defqon het vage terrortentje ver weg gestopt in de bosjes waar enkel degene met genoeg pillen en lijnen op zich durfden te begeven omdat ze toch niet meer wisten wat ze warenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oke, waar the fuck kijk ik naar?![]()
![]()
Ah zie hier de reden dat ik pas om een uur of 5 in slaap viel afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.staatsbosbehe(...)ht_van_de_boswachter
Superleuk en superlachen
Leuk initiatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |