Het was eerst de groep tegen Jaxel en dat ging gelijk over in de groep tegen Jane.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Maar het is nu dus eigenlijk de groep vs Jane
Ondertussen wordt er iedere keer behoorlijk nasty over haar gesproken onder elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor hele dag met iedereen buiten gezeten en met sharice spelletjes gedaan aan tafel
Zodra ze niet in de buurt is gaat het gesprek over haar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ondertussen wordt er iedere keer behoorlijk nasty over haar gesproken onder elkaar
Ah zo okee. Ja er was toen precies net een overgang van het ene naar het andere topic. Het ging er op dat moment vol overquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar er zaten alweer gewone post tussen....maar dan heb ik zeker niet goed gekeken, wilde juist al dat gedoe over dat vermijden en dacht oke kan weer meelezen en toen zag ik de jouwe.
Ja maar ook als ze een beetje uit het gezichtsveld of op gehoorsafstand zitten van haar ..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze niet in de buurt is gaat het gesprek over haar.
Ik heb respect voor haar zelfbeheersing in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ook als ze een beetje uit het gezichtsveld of op gehoorsafstand zitten van haar ..
Dat voelt niet fijn
Sow echt wel!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb respect voor haar zelfbeheersing in ieder geval.
Eerlijk gezegd denk ik dat we er hetzelfde over denken.....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zo okee. Ja er was toen precies net een overgang van het ene naar het andere topic. Het ging er op dat moment vol overDat er dan een aantal andere posts tussenzitten betekent niet dat ik dan moet stoppen omdat ik dan ineens degene ben die erover zou zijn begonnen
![]()
Maar ik snap, je begreep verkeerd
Ze gaf volgens mij gewoon de drop weg. Die lust ze niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:35 schreef kater1 het volgende:
Zou fijn zijn als hier iemand het over de streams had. Wat deed Sharice nu allemaal met die kasten en potten snoep? leeg gooien in andere pot daar neerzetten hier neerzetten inzoomen camera op pot. Wat was er nu allemaal?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze gaf volgens mij gewoon de drop weg. Die lust ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |