Ja maar hij heeft het al verstoptquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zegt tegen Pootje dat er snoep gestolen is en in de doos van Jordy ligtniet zeggen dat je het weet he zegt ze.
Pootje kijkt maar er ligt niks meer in
Sharice lacht ermee.
? Het GING erover toen ik dat schreefquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
We weten nu hoe iedereen zowat hier over denkt dus je wakkerd ook zelf de terugkerende discussie aan..om het er weer over te hebben.
Ooh, zal dan wel ja. Na dat vliegtuigje volgende er vast weer meer. Misschien heeft BB dit expres zo gedaan, dat r pas vanaf de halve finale vliegtuigjes mogen komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd, er is niet met de pet rond gegaan dus denk van haar eigen vrienden....
Dacht dat dat toch not done is als er in prive spullen gezeten wordt of de eigenaar moet er bij staan...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Koos1958 het volgende:
In jordy zijn spullen graaien. Sharice had gezien dat hij een grote pot had gepakt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh het ligt nu weer ergens anders? pff
Ach dit is wat hij van fans heeft gekregenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch not done is als er in prive spullen gezeten wordt of de eigenaar moet er bij staan...
Ah dan is ze dus toch niet zo domquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Harrison het volgende:
Sharice heeft haar bedenkingen bij het gesprek wat ze net had met het kartel. Ze vraagt aan Pootje hoe het nou echt is gegaan, want ze zeiden dat ze meteen Jordy gingen troosten toen hij als de Grote Winnaar uit de gameroom terugkwam met het halve finale ticket en Sharice daar als een zwerver had achtergelaten in de kou met een luchtbedje.
Ik zou me ook wel een beetje ongemakkelijk daarbij voelen als ik Sharice was
Tip: ga er niet meer op in.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
? Het GING erover toen ik dat schreef![]()
Zo werkt dat in de onderwereld.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch not done is als er in prive spullen gezeten wordt of de eigenaar moet er bij staan...
En Jordy jat wat afquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo werkt dat in de onderwereld.
Nu zit Jordy bij Sharice onder de plak, want zij weet zijn grote geheimde snoepjesdief
Nee alleen de kledingkast volgens mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor. Het mocht gewoon. Maar de fans zijn denk ik nog blut van vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh, zal dan wel ja. Na dat vliegtuigje volgende er vast weer meer. Misschien heeft BB dit expres zo gedaan, dat r pas vanaf de halve finale vliegtuigjes mogen komen.
Jane had gezegd dat matti en jolien gelijk jordy gingen troostenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Harrison het volgende:
Sharice heeft haar bedenkingen bij het gesprek wat ze net had met het kartel. Ze vraagt aan Pootje hoe het nou echt is gegaan, want ze zeiden dat ze meteen Jordy gingen troosten toen hij als de Grote Winnaar uit de gameroom terugkwam met het halve finale ticket en Sharice daar als een zwerver had achtergelaten in de kou met een luchtbedje.
Ik zou me ook wel een beetje ongemakkelijk daarbij voelen als ik Sharice was
Daar ligt nu ook gestolen snoep, dus dat is ook beschikbaar voor medeverdachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee alleen de kledingkast volgens mij.
En tassenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee alleen de kledingkast volgens mij.
Maar er zaten alweer gewone post tussen....maar dan heb ik zeker niet goed gekeken, wilde juist al dat gedoe over dat vermijden en dacht oke kan weer meelezen en toen zag ik de jouwe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
? Het GING erover toen ik dat schreef![]()
Nee hoor hele dag met iedereen buiten gezeten en met sharice spelletjes gedaan aan tafelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Maar het is nu dus eigenlijk de groep vs Jane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |