En naar het brandwondencentrum gaan....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:50 schreef Folies het volgende:
Sfeertje, kan iemand het haardvuur aansteken.
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het Zijn kartel tegen 1 zal het dan worden.
had ik ook gedacht, dat ze hele nacht zouden blijven koppig zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
jordy dacht dat hij daar met Jane zou moeten staan, overblijven en daar zou moeten slapen.
Ja!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had ik ook gedacht, dat ze hele nacht zouden blijven koppig zijn
Als ze geen brandwonden had gehad, had ze dat denk ik ook vast en zeker gedaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had ik ook gedacht, dat ze hele nacht zouden blijven koppig zijn
Zij wil liever het spel echt spelenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ze geen brandwonden had gehad, had ze dat denk ik ook vast en zeker gedaan.
zo gaf ze zelf aan dat dit niet het geval was geweest, want ze wil niet op deze manier naar de halve finale. ze wil strijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat kan best met brandwonden ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval maandag de uitzending kijken om te zien hoe het nou echt is gegaan. Want ik hoor heel veel tegenstrijdige verhalen. En waarom al die tranen bij Sharice als ze gewoon die ticket aan Jordy had gegeven?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Juist.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo gaf ze zelf aan dat dit niet het geval was geweest, want ze wil niet op deze manier naar de halve finale. ze wil strijden.
Jup anders was ze wel eerder naar buiten gekomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Verity het volgende:
[..]
ik begrijp haar nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
Sharice mag hopen, maar vrijdag zit ze daar weer als 1 van de genomineerden.
Tja, alle onderdanen moeten de nieuwe kleren van de Keizer natuurlijk wel bewonderenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt hoe het is gegaan en sharice beaamt het. Vanmorgen deed ze voorkomen alsof jordy verhaal verdraaide tegen matti.
We weten nu hoe iedereen zowat hier over denkt dus je wakkerd ook zelf de terugkerende discussie aan..om het er weer over te hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik las gister ergens dat 2e graads brandwonden meer pijn kunnen doen dan 3e graads.
Maar ik snap gewoon niet waarom er sinds gister al een terugkerende discussie is over hoe erg het is en dat iemand blijkbaar toestemming moet krijgen om last/pijn te hebben en dat dan bepaald wordt hoeveel, hoe lang etcEn een hele hoop mensen die er maar om lachten, wat een aansteller, ze doet alsof ze dood gaat bla bla. Beetje raar gedrag als iemand gewoon een beste brandwond heeft opgelopen en logischerwijs gewoon goed pijn heeft daarvan.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:02 schreef Harrison het volgende:
[..]
Tja, alle onderdanen moeten de nieuwe kleren van de Keizer natuurlijk wel bewonderen
Klopt, maar denk wel dat ze het had gedaan. En vooral als Axel er nog in had gezeten, die was er voor gegaan. Denk eerder dat ze dat gisteravond gewoon heeft geroepen, omdat ze baalt dat ze zelf niet meer kon ivm de pijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo gaf ze zelf aan dat dit niet het geval was geweest, want ze wil niet op deze manier naar de halve finale. ze wil strijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |