abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8626077
Gister belde mijn vriend op,zijn opa lag weer in het ziekenhuis en dit keer had het weinig gescheeld of hij was er niet meer geweest.
Zijn opa is geopereerd aan prostaatkanker,alleen de er bleef maar bloed uit komen...Gister is hij dus naar huis gestuurd maar binnen een uur was hij weer terug in het ziekenhuis als ze een kwartier later geweest waren was hij nu dus dood geweest.
Gisteravond belde mijn vriend weer op,het ging nu alleen maar slechter met opa hij ligt nu op een speciale afdeling want zijn bloeddruk is veel te hoog(hij heeft ook nog last van zijn hart en vanwege die bloedingen mocht hij geen bloedverdunners meer slikken)
Het was zo erg dat het ziekenhuis om het uur naar zijn oom belde om te vertellen hoe het ervoor stond.
Mijn vriend had belooft dat hij voor het slapen gaan nog zou bellen...

MAAR dat heeft hij dus niet gedaan,ik ben nu de hele tijd al naar zijn mobiel aan het bellen(thuistelefoon lijkt me niet echt verstandig aangezien het ziekenhuis ook kan bellen)Ik maak me doodongerust,het is misschien niet mijn opa,maar ik kom daar al ruim 4 jaar over de vloer.
Nu komt er bij dat ik er ook eens niet naar toe kan (ik woon in breda en zij wonen vlak bij emmen)Hopenlijk belt mijn vriend snel...ik word er echt knettergek van...

Sorry voor dit super vage verhaal,maar ik moest het ergens kwijt

And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_8626097
Sterkte !!!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:40:38 #3
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8626141
kun je niet gewoon even bij hem langsgaan als je liever niet belt? Ik kan me voorstellen dat hij je steun wel kan gebruiken. (met de trein ben je er zo)
Live from the USA
pi_8626175
Ik zou maar gewoon even kort op de huistelefoon bellen.

Is toch niks mis mee? Weet je iig meer dan nu...

Sterkte!

pi_8626219
Ik weet niet eens of hij wel thuis is,gister zei hij dat tie niet naar school zou gaan maar misschien is tie dus toch gegaan.

Wat de trein betreft,dat duurt toch wel langer als je denkt...ruim 3,5 uur en morgen moet ik ook weer werken

And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_8626410
Begrijp je redenatie niet om de thuistelefoon niet te gebruiken, begrijp ook niet waarom je niet langs bent gegaan en begrijp ook niet waarom je het hier gaat posten.

Je kan beter andere dingen gaan doen (lees in de trein springen) of kijken of je iets met je werk kan regelen voor morgen.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8626553
en ik snap niet waarom die me niet gebelt heeft.

in de trein springen gaat dus nogmaals niet,ik moet vandaag ook nog gewoon naar school en nogmaals ik zit met dat klote werk(heb net even gebelt maar helaas ze hebben me perse nodig)
Dus nu moek maar wachten tot ik wat hoor,heb net naar de thuis telefoon gebelt en daar wordt ook niet opgenomen...duzz...

Maar goed gelukkig zie ik hem volgende week vrijdag...en als ALS er iets is ga ik eerder (moet alleen mijn ouders nog zien over te halen want die zullen er wel weer niet mee eens zijn)

And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_8626738
Als je echt niet naar hun huisadres wilt bellen (ik zou het wel doen denk ik) kun je misschien hun buren even bellen als ze daar een goed contact mee hebben en vragen of ze je vriend willen vragen om jou terug te bellen. Als je hun naam of telefoonnummer niet weet kun je dat hier opzoeken op adres : http://www.ikhebje.nl/
Some weasel took the cork out of my lunch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')