Jepquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:51 schreef Hznootje het volgende:
Hebben ze zelf al bedacht dat ze nu team NL zijn?
ja ik vind hem echt niet zo erg hoorquote:
Pootje mag idd wel een keer op de bankquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef spapaars het volgende:
Het zal ook tijd worden dat Poot wordt getest met een nominatie.
Die rolt op slinkse (en onbetrouwbare) wijze overal doorheen.
Er staat ook een knopquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef spapaars het volgende:
Dat weet ik Joycequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vind hem echt niet zo erg hoor
Niet persoonlijk wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
enige zure antwoord weer momenteel pfff
Ik denk wel dat Pootje en Mattheus op de bank komen komende week. Gewoon om dat ze er niet en zo weinig op hebben gestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef spapaars het volgende:
Super dit, die humor van Jordy, ik vind het prachtigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef Verity het volgende:
Jordy: Als je me nodig hebt voor een suite sessie, call me
Matti is degene die het minst heeft gekregenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Pootje en Mattheus op de bank komen komende week. Gewoon om dat ze er niet en zo weinig op hebben gestaan.
Dan vraag ik mij toch af wat voor zin het had om bewoners geld te laten pakken...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt jane bedankt voor de poen. Jane zegt waarom kwelt bb mij zo. Jordy zegt wie weet komen we wel tot elkaar.
Sensaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af wat voor zin het had om bewoners geld te laten pakken...
Ik denk wel 2quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sensa
Ze kunnen wel een aflevering vullen met vannacht
En dan Jane gedesillusioneerd achterlaten en zeggen "Als je me nodig hebt voor een suite sessie, call me"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
BEdje is opgemaakt zegt Jordy
Alle zooi ligt nog op de grond
Mannen
Dit is zeker leuk jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:00 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Jorja
Jordy: Nee het is JaJor
Ze moeten Jane wel echt hebben, leuke streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |