Bwoahquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier wordt het ook HdW:
[ afbeelding ]
Doe je ook je hotpants aan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier wordt het ook HdW:
[ afbeelding ]
Aprilletje zoet, heeft nog weleens een witte hoedquote:
Iedereen hotpants aanquote:
Ga je dan ook voor de liquid zoo?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Winstbonus maar 93,25 % dit jaar.
Hoog tijd voor mijn dierentuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Poh is het gewoon al bijna april. Snel mijn hordeur weer plaatsen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan ook voor de liquid zoo?Ja maar dan wel buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"april doet wat hij wil"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh is het gewoon al bijna april. Snel mijn hordeur weer plaatsen.
In mei is iedereen blijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aprilletje zoet, heeft nog weleens een witte hoed
Dus we kunnen nog onze lol op
Neem aan op je jaarsalaris.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Winstbonus maar 93,25 % dit jaar.
Hoog tijd voor mijn dierentuin.
Oke, niet iedereen danquote:
Regen in mei, elke kip legt een rot ei.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aprilletje zoet, heeft nog weleens een witte hoed
Dus we kunnen nog onze lol op
Zou het maar even nakijken; anders moet je even langs de lokale schapenboer vanmiddag.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders gaan de Molotov cocktails en schapenpoep naar binnen.
Ga sowieso biologische lamskoteletjes bij de boer scoren zomedadelijkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het maar even nakijken; anders moet je even langs de lokale schapenboer vanmiddag.
Volgens mij is het overal bonus maandquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze maand is bij ons ook bonusmaand![]()
Laatste jaar met maximale bonus
ik kom er aanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga sowieso biologische lamskoteletjes bij de boer scoren zomedadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |