SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Worstenbrood met dichte kontjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net naar de bakker geweest voor een zonnepit volkorenbrood, worgggggstenbreaudjes (met dichte achterkant) en 2 stukjes plaattaart (kaneel & appel-citroen)
Luie mensen daarquote:
Open achterkantjesquote:
Inderdaad. Ik dacht dat ie om half 9 open zou gaan. Maar blijkbaar pas om 9 uur.quote:
Tijdens het fietsen een mondkapje op? Lijkt me best benauwendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En het is koud op de fiets. Gelukkig had ik mijn mondkapje op, dus geen last van koude neus.
Onnodig extra brood etenquote:
Carbs is levenquote:
Eiwit ookquote:
Neehoor, geen last van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen een mondkapje op? Lijkt me best benauwend
Carbs en eiwit = levenquote:
Pakketjes zijn geduldig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even dat pakketje naar Amerika van Wattenschijfje regelen![]()
Dat lag nog te wachten, oepsssss
Chauffeur heeft zich verslapen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:47 schreef Haags het volgende:
Ondertussen wordt hier in een warme kantine gewacht op de tegenstander, al een kwartier te laat.
Sinds oktober 2024, denk ikquote:
Maar een worstenbroodje is al carbs en eiwit, dus worstenbrood = leven?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carbs en eiwit = leven![]()
Want dat eet ik er gewoon bij
Schijnt dat er net gebeld is dat er eentje met een lekker band naast de weg staat... tsja dat is wel vervelend.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Chauffeur heeft zich verslapen.
Dat is wel vervelend inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Schijnt dat er net gebeld is dat er eentje met een lekker band naast de weg staat... tsja dat is wel vervelend.
quote:Let op, voor dit land zijn momenteel vertragingen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn weegschaal doet recalcitrant![]()
![]()
Waar een weegschaal al niet goed voor is.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:54 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Waar een weegschaal al niet goed voor is.
quote:
Wel zo gezellig.quote:
Misschien zijn ze wel gewoon supervriendelijk vandaagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik denk zo meteen de onvriendelijke medewerksters van het PostNL pakketpunt, maar dat gaan we nog meemaken
Laten we het hopen voor zequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel gewoon supervriendelijk vandaag
(Uit de fabriek)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net naar de bakker geweest voor een zonnepit volkorenbrood, worgggggstenbreaudjes (met dichte achterkant) en 2 stukjes plaattaart (kaneel & appel-citroen)
Zal ik ze even waarschuwen dat jij er aan komt, kunnen ze alvast de veiligheidspakken aandoenquote:
Ja doe maar, anders hebben we weer een PostNL pakketpunt minderquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik ze even waarschuwen dat jij er aan komt, kunnen ze alvast de veiligheidspakken aandoen
Ik ga gewoon een wedstrijdje aan met Snavel en Sneppie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel zo gezellig.
Die maaien ook alles uit de vensterbank, dus past wel
Eindresultaat: geen vensterbanken meer te bekennen in huisquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een wedstrijdje aan met Snavel en Sneppie.
Wie heeft er nou echt vensterbanken nodig in huis?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eindresultaat: geen vensterbanken meer te bekennen in huis
Uhm, nou ja.. ik vind ze wel handig ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie heeft er nou echt vensterbanken nodig in huis?
Je hebt zeker acht vensterbanken in die rugtas van je zitten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou ja.. ik vind ze wel handig ?
Ik had vandaag afgesproken in Rotterdam maar ik weet niet of de ander daar naar toekan.quote:
Ja, minimaal, want het oog wil ook watquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zeker acht vensterbanken in die rugtas van je zitten?
Foto uit Rotterdam van vandaagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had vandaag afgesproken in Rotterdam maar ik weet niet of de ander daar naar toekan.
Ik zie een lippenstift.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Foto uit Rotterdam van vandaag
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)073_n.jpg]afbeelding[/url] ]
(dit is Blijdorp, niet Zuid, stelletje puntmutsen)
Wil je mijn familiefoto's alsjeblieft niet online posten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)073_n.jpg]afbeelding[/url] ]
@McWrathquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijdorp zou ongeveer hetzelfde eruit zien als Zuid, maar dat geeft niet
(alsjeblieft, hierbij de blaasteen van mijn caaf)quote:Wat verstuur je ?
- Een geschenk
Is wel zoquote:
Dan moet je ze niet breed delen in de media delen vriendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je mijn familiefoto's alsjeblieft niet online posten.
Dank!
Scahttigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die rechtse kijkt alsof hij je betrapt heeft tijdens het aansteken van de BBQ.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:32 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe buren (50 schaapjes) zeggen ook goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
Lamsrack BBQ bij kwiwi deze zomerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:32 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe buren (50 schaapjes) zeggen ook goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
O jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rechtse kijkt alsof hij je betrapt heeft tijdens het aansteken van de BBQ.
Bombastic side-eye van die linksequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rechtse kijkt alsof hij je betrapt heeft tijdens het aansteken van de BBQ.
Ik ga straks ook nog evenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo een tompouce halen namens Bossies verjaardag. En ik heb ook nog appelcake.
"Niet zo mekkeren, eten."quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:40 schreef kwiwi het volgende:
Probeer ze wel eens gras te voeren, net als de koeien. Maar zowel schaap als koe kijken je dan aan van "ik heb hier een hele wei aan gras en nou zou ik dat kleine plukje uit je hand gaan eten? Bitch please"
Vuistvol in hun bek stouwen. Eten kreng! Wees schattig verdomme!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Niet zo mekkeren, eten."
van harte gefeliciteerdquote:
Is dat speciaal?quote:
1500 kilo ongekookte macaroni wegknauwen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mezelf volstoppen met koolhydraten als troost
Goed voor de slijtage van mijn tanden en mijn microbioom.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1500 kilo ongekookte macaroni wegknauwen.
Hoor je ineens allemaal Italiaans gekwebbel in je buik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed voor de slijtage van mijn tanden en mijn microbioom.
Ja, maar dat is dan een normale discussie en geen ruziequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je ineens allemaal Italiaans gekwebbel in je buik.
Groene asperges erbijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Beetje zo superlachen zonder tanden en op een steak sabbelen.
Lekkelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groene asperges erbij
Wel onder een laagje Parmezaanse kaas
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij de kaasboer geweesthele weekend kaas knauwelen.
Wat heb je voor lekkers meegenomen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij de kaasboer geweesthele weekend kaas knauwelen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net gewebcamdanst met een stel vrienden om het leven te vieren [ afbeelding ]
een songtekst van Marco Borsato?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |