Zie je wel, niemand beperkt je in je mentale gemoedstoestand. We betalen er alleen niet meer voor vanuit de overheid.quote:
Met Stemwijzer komt ik altijd ergens in het midden, niet eens echt links of rechts nee. Maar ik ben gruwelijk links!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij is Momo niet eens links.![]()
![]()
- The Cardigans ft. Tom Jonesquote:Fighting fire, with fire - Burning down the house
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Met Stemwijzer komt ik altijd ergens in het midden, niet eens echt links of rechts nee. Maar ik ben gruwelijk links!
Ik denk dat je dit eens moet gaan verkondigen bij het PvdA/GL congres, kijken hoe snel je de deur uitgezet wordt en erachter komt dat dat toch stiekem niet de partij is die je dacht dat het was.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Sowieso dat eeuwige hokjesdenken
Tegenwoordig als je ergens voor of tegen bent, ben je automatisch ook meteen B, C en D volgens sommigen.
Zelf ben ik links (geen pvda/gl), heb een stevige mening over woke en gender waanzin (tientallen genders, kom op) én ik ben voor Israël.
Daar raken de hokjesdenkers meteen van in verwarring.
Mwah. Volt is op zijn hoogst centrumlinks, maar verder is de partij niet vies van een flinke portie progressieve identiteitspolitiek en kosmopolitisme.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Met Stemwijzer komt ik altijd ergens in het midden, niet eens echt links of rechts nee. Maar ik ben gruwelijk links!
Eensquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Tegenwoordig als je ergens voor of tegen bent, ben je automatisch ook meteen B, C en D volgens sommigen.
Zelf ben ik links (geen pvda/gl), heb een stevige mening over woke en gender waanzin (tientallen genders, kom op) én ik ben voor Israël.
Ik heb nooit ontkent dat ik progressief ben, maar links denkt niet echt de lading. Volt zat bij kieskompas zelfs aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah. Volt is op zijn hoogst centrumlinks, maar verder is de partij niet vies van een flinke portie progressieve identiteitspolitiek en kosmopolitisme.
Je bent zelf ook haantje de voorste als het om bepaalde woke issues gaat (transgenderisme bijvoorbeeld), dat mag natuurlijk, blijf vooral je mening geven, maar valt andere users uiteraard wel op. Dit is hetzelfde als dat het niemand ontgaan zal zijn dat ik conservatief ben, daar ben ik dan zelf ook heel open over.
Trump is 2 poepvlekken in de geschiedenisquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:37 schreef phpmystyle het volgende:
Prima. Woke is een poepvlek in de geschiedenis boeken. Dat moet eruit gehaald worden.
Fixed dat voor je:quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkent dat ik progressief ben, maar links denkt niet echt de lading. Volt zat bij kieskompas zelfs aan de rechterkant.
[ afbeelding ]
En zelfs met Volt ben ik het natuurlijk niet eens met alles. Waarom zou ik open moeten zijn om mij te identificeren met iets waar ik mij zelf niet eens mee identificeer op dit moment?
LOL linkse wegkijkerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Zelf ben ik links
1 meer dan jijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Trump is 2 poepvlekken in de geschiedenis
In de VS is alles bigger.quote:
Ik ben niet links, niet rechts maar recht door zee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Dit ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkent dat ik progressief ben, maar links denkt niet echt de lading. Volt zat bij kieskompas zelfs aan de rechterkant.
[ afbeelding ]
En zelfs met Volt ben ik het natuurlijk niet eens met alles. Waarom zou ik open moeten zijn om mij te identificeren met iets waar ik mij zelf niet eens mee identificeer op dit moment?
Eens.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
Rita, jij hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben niet links, niet rechts maar recht door zee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |