Het herhalen van een eerdere poepvlek is eerder een poepvlek in de geschiedenisboeken. En dat is nou net wat er gebeurt met dit soort 'Entartete Kunst' retoriek. En eerder al het bannen van boeken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:37 schreef phpmystyle het volgende:
Prima. Woke is een poepvlek in de geschiedenis boeken. Dat moet eruit gehaald worden.
Geen idee wat je bazelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het herhalen van een eerdere poepvlek is eerder een poepvlek in de geschiedenisboeken. En dat is nou net wat er gebeurt met dit soort 'Entartete Kunst' retoriek. En eerder al het bannen van boeken.
"Wir haben es nicht gewusst" is een verdediging die al 80 jaar achterhaald is. En ook een gebrek aan historische kennis is geen excuus, aangezien ik aanneem dat je hier naar school bent geweest en het me onwaarschijnlijk (maar niet onmogelijk) lijkt dat je uit een gezin komt waar je toen al werd geindoctrineerd dat onderwijs links was en je niets moest geloven wat over de gouden jaren 40-45 werd verteld.quote:
Er is niemand die jou dwingt naar een museum te gaan als er zo iemand daar is. Het is wel zo, dat het niet aan jou is om te beslissen wat wel of niet in en museum past. En zo edel vind jij musea niet, aangezien ik me duidelijk herinner dat jij een van de mensen was die het prima vonden dat de BTW erop verhoogd zou worden omdat musea maar zelf hun fondsen uit toegangsprijzen moesten halen zelfs toen er uitdrukkelijk op werd gewezen dat dat totaal onmogelijk was, zeker als door de BTW verhoging de toegangsprijzen onbetaalbaar zouden worden en het aantal bezoekers dus zou dalen.quote:Maar ik hoef geen kunst van vrouwen met neuspiercings met blauw haar in edele instituties te zien zoals musea of een stadhuis.
Het is materiaal wat meer past in een moderne club, of nightlife locatie.
Ja want musea moeten voldoen aan voorwaarden welke soort kunst er moet hangen lol. Als je niet van hedendaagse kunst houdt ga je naar een modern kunstmuseum. Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat je bazelt.
Maar ik hoef geen kunst van vrouwen met neuspiercings met blauw haar in edele instituties te zien zoals musea of een stadhuis.
Het is materiaal wat meer past in een moderne club, of nightlife locatie.
Mocht dat ooit gaan gebeuren, dat er voortaan een 3e termijn mogelijk is, dan hebben de Democraten met Obama een ijzersterke tegenkandidaat in huis.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Trump erin slaagt de grondwet te wijzigen zodat hij zelfs voor een derde termijn kan gaan.
Begrijp ik het verkeerd, of heb je een foutje gemaakt?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want musea moeten voldoen aan voorwaarden welke soort kunst er moet hangen lol. Als je niet van hedendaagse kunst houdt ga je naar een modern kunstmuseum. Zo moeilijk is het allemaal niet
Hmm. We kunnen dan dus ook concluderen dat de vele Israëlische kunstenaars en artiesten die worden geboycot in de culturele sector ook fascisme is? Of gelden er dan ineens weer andere regels?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De eerste stap naar het fascisme is de aanval op de vrije kunst
Nee? Hedendaagse kunst is 21ste eeuw en richt zich meer op maatschappelijke kwesties en moderne kunst komt uit het modernisme dus de kans dat je kunst van `vrouwen met neuspiercings met blauw haar ' in hedendaagse kunstmusea zult zien is een stuk groter dan in musea met moderne kunstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Begrijp ik het verkeerd, of heb je een foutje gemaakt?
Niet zelden zijn dat fans van die Tatequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:59 schreef Momo het volgende:
Ook wel bijzonder van die mannen die iets tegen dragqueens hebben omdat ze de vrouw belachelijk zouden maken. Nouja mannen, dat bepalen we zelf wel hoor, die mening hoef je mij niet op te leggen. Vaak komt dan zoiets ook uit de mond van mannen die dan zelf de meest vrouwonvriendelijk onzin bazelen online.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee? Hedendaagse kunst is 21ste eeuw en richt zich meer op maatschappelijke kwesties en moderne kunst komt uit het modernisme dus de kans dat je kunst van `vrouwen met neuspiercings met blauw haar ' in hedendaagse kunstmusea zult zien is een stuk groter dan in musea met moderne kunst
Moet zeggen dat ik het zelf ook wel een verwarrende term vindquote:
Ik heb iets tegen dragqueens omdat ze een beetje de man als karikatuur wegzetten door te doen alsof het ook “mooie” vrouwen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:59 schreef Momo het volgende:
Ook wel bijzonder van die mannen die iets tegen dragqueens hebben omdat ze de vrouw belachelijk zouden maken. Nouja mannen, dat bepalen we zelf wel hoor, die mening hoef je mij niet op te leggen. Vaak komt dan zoiets ook uit de mond van mannen die dan zelf de meest vrouwonvriendelijk onzin bazelen online.
Eens, kinderen hoeven wat mij betreft niet geïndoctrineerd te worden met de leugen dat het oke is dat mannen met mentale issues zichzelf een vrouw mogen noemen zolang ze zich maar mooi aankleden en teringveel make-up op doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Anders wordt het als mijn kinderen via school verplicht zouden worden.
Bijzondere reeks van aannames en "mij en mijn wokies". Kun je ergens vinden dat ik stond te juichen voor de DEI requirements? Of uberhaupt ergens dat ik DEI loop toe te juichen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bijzonder dat mensen zoals jij nu beginnen te janken dat ze worden beperkt terwijl jij en je wokies er 4 jaar geleden keihard voor op de banken stonden en te applaudiseren toen de Oscars met hun ultra-woke DEI requirements op de proppen kwamen. Hypocriet much?
Begin jij eerst maar eens bronnen te vinden voor je eigen doorgedraaide argumenten en stellingen zoals deze:quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijzondere reeks van aannames en "mij en mijn wokies". Kun je ergens vinden dat ik stond te juichen voor de DEI requirements?
Graag namen rugnummers en officiele bronnen dat dit een argument is wat gevoerd is door het merendeel van de mannen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:59 schreef Momo het volgende:
Ook wel bijzonder van die mannen die iets tegen dragqueens hebben omdat ze de vrouw belachelijk zouden maken.
Ach kom nou toch, doe niet zo kinderachtig. JIj en ik weten allebei dat je het meer dan prima vind dat er in de film- en kunstwereld een politieke agenda wordt gepusht. Je hebt alleen heel veel problemen dat het niet jouw linkse agenda is die er nu gepusht wordt maar een MAGA conservatief sausje.quote:Of uberhaupt ergens dat ik DEI loop toe te juichen?
Een ander wordt helemaal niet in zijn vrije expressie beperkt. Ik word kotsmisselijk van die constante valse frames, de mogelijkheid om van andermans geld je fetish of perversie uit te venten wordt hier beperkt. Links hangt al zo lang aan de subsidietiet om staatskunst te maken dat ze zich niet meer voor kunnen stellen dat er ook kunst is zonder politiek-ideologische agenda erachter en je ook kunst en zelfexpressie kunt doen in je eigen tijd van je eigen geld.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:55 schreef Momo het volgende:
Bijzonder dat mensen hier zo lopen te juichen dat in een ander de vrijheid rond expressie rond beperkt. Net of je ook maar iets last hebt van een dragqueen show en die mensen die daar heen gaan. Laat mensen gewoon genieten van wat ze leuk vinden. Nee, we moeten andere mensen ownen!
Nee hoor. I'm black an I am proud dat wij zwarten de piramides gebouwd hebben en de moderne Westerse wereld hebben uitgevonden met ons superieure ras is woke.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:37 schreef Ulx het volgende:
Mag je nog wel James Brown draaien? I'm black and I'm proud is best wel woke.
Ok, je kan het niet winnen van mij omdat je mij niet in de mond legt wat ik niet heb gezegd dus snel over naar een andere quote van mij. Ook daar draai je het om door te doen alsof ik heb gezegd dat de merendeel van de mannen dit zouden beweren. Gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Begin jij eerst maar eens bronnen te vinden voor je eigen doorgedraaide argumenten en stellingen zoals deze:
[..]
Graag namen rugnummers en officiele bronnen dat dit een argument is wat gevoerd is door het merendeel van de mannen.
En jij bent dan zeker een vent.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij is Momo niet eens links.![]()
![]()
Kom nou eens met bewijzen voor je stelling dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, je kan het niet winnen van mij omdat je mij niet in de mond legt wat ik niet heb gezegd dus snel over naar een andere quote van mij. Ook daar draai je het om door te doen alsof ik heb gezegd dat de merendeel van de mannen dit zouden beweren. Gelukkig niet zeg.
Zeg datquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Haha Scorpie claimt onwaarheden, wordt gevraagd om bewijs en gaat vervolgens maar beetje gaslighten
Wees geen Scorpie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |