abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2025 @ 16:40:31 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217048084
en niet zo klein beetje , maar flink duurder,dan ga ik maar stoppen met bijwerken , anders werk ik helemaal voor jan doedel

Of ik moet naar een bejaarden huis tussen de andere eigenwijze mensen
https://www.telegraaf.nl/(...)t-328-euro-per-maand

Ze willen toch graag dat ik langer thuis blijf wonen?? Nou wat willlen ze dan
quote:
Huishoudelijke hulp via gemeente wordt duurder voor mensen met diepere zakken: kan oplopen tot 328 euro per maand
Dianne Bleeker

Aangepast: 55 min geleden57 min geledenin Binnenland

Den Haag - Mensen met een hoger inkomen krijgen vanaf 2027 geen goedkope huishoudelijke hulp meer van de gemeente.

Nu betaalt iedereen die bij de gemeente hulp vraagt een eigen bijdrage van 21 euro per maand, dat kan in de toekomst oplopen tot 328 euro per maand.

-copyright-

quote:
.

[ Bericht 18% gewijzigd door capricia op 16-03-2025 13:42:04 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217048191
Ah, het enige onderwerp op Fok waar ik het eens ben met MichaelMoore

Komop, bouwen die ouderencommunities met centrale zorgfuncties zodat alles bij elkaar zit en flink kostenverlagend werkt *O*
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 14 maart 2025 @ 16:53:41 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217048227
Is dat al een hoger inkomen? :')

De middenklasse wordt weer lekker geplukt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 14 maart 2025 @ 16:57:47 #4
323876 michaelmoore
pi_217048272
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:50 schreef Knipoogje het volgende:
Ah, het enige onderwerp op Fok waar ik het eens ben met MichaelMoore

Komop, bouwen die ouderencommunities met centrale zorgfuncties zodat alles bij elkaar zit en flink kostenverlagend werkt *O*
ja waar je kan kaarten en schelden op andere ouwe zeikerds

maar nee, men heeft liever dat ik in me eentje in me 5 kamer huis blijf wonen, want dat vind ik fijn, zei stef blok
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217048287
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:50 schreef Knipoogje het volgende:
En dan nog meer personeelstekorten bij de verzorgingstehuizen? Want dat is het gevolg.

Daarnaast klopt de volledige titel niet, dit is geen ZZP en geen mantelzorg, dit gaat om huishoudelijke hulp die je via de gemeente krijgt.

Mantelzorgers zijn bijna altijd gratis en dan gaat het in elk geval om een familielid of vriend. ZZP mantelzorg kan dus niet eens.

@capricia of @Cyan9, kunnen jullie de titel aanpassen?
Het gaat om 'Eigen bijdrage voor Huishoudelijke hulp binnen de WMO gaat omhoog'.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hanca op 14-03-2025 17:08:41 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:00:18 #6
323876 michaelmoore
pi_217048298
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
En dan nog meer personeelstekorten bij de verzorgingstehuizen? Want dat is het gevolg.

Daarnaast klopt de volledige titel niet, dit is geen ZZP en geen mantelzorg, dit gaat om huishoudelijke hulp die je via de gemeente krijgt.

Mantelzorgers zijn bijna altijd gratis en dan gaat het in elk geval om een familielid of vriend. ZZP mantelzorg kan dus niet eens.

@:Capricia of @:Cyan9, kunnen jullie de titel aanpassen?
mar ik mag me ZZP huishoudelijke zorg uren toch meenemen dan

die zijn toegezegd he
mijn kinderen hebben geen tijd hoor , en gelijk hebben ze
is hun schuld dat de bejaarden huizen dicht zijn?/
pi_217048306
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mar ik mag me ZZP huishoudelijke zorg uren toch meenemen dan

die zijn toegezegd he
Dat is PGB neem ik aan, geen ZZP.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:01:33 #8
323876 michaelmoore
pi_217048308
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is PGB neem ik aan, geen ZZP.
WMO
pi_217048325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
WMO
PGB zit dan weer in de WMO. Het PersoonsGebonden Budget binnen de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.

Leuk al die afkortingen. Maar deze wet heeft niks te maken met uren, alleen met tarieven, voor zover ik weet.
pi_217048341
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:58 schreef Hanca het volgende:

[..]
Is dat zo? Al die ZZPers die nu aan-huis zorg verlenen werken niet bij die tehuizen en hebben dan dagelijks een paar uurtjes minder reistijd. Bij mijn oma kwamen ook elke dag 1 of 2 zorgverleners de boel beetje kuisen en haar in bad doen. En dan gingen ze weer weg naar de volgende woning ver weg. Ik neem aan dat er zo duizenden zorgverleners van oudje naar oudje rijden/fietsen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217048345
quote:

[..]
Als je in een bejaardentehuis of zelfs een verzorgingstehuis (of een gehandicapteninstelling als je gehandicapt was) zat, moesten de kinderen het ook minstens deels doen, daar is schoonmaakwerk door mensen uit de omgeving tegenwoordig meestal ook verplicht.
pi_217048356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Is dat zo? Al die ZZPers die nu aan-huis zorg verlenen werken niet bij die tehuizen en hebben dan dagelijks een paar uurtjes minder reistijd. Bij mijn oma kwamen ook elke dag 1 of 2 zorgverleners de boel beetje kuisen en haar in bad doen. En dan gingen ze weer weg naar de volgende woning ver weg. Ik neem aan dat er zo duizenden zorgverleners van oudje naar oudje rijden/fietsen.
Maar die kunnen niet weg, want het grootste deel van de mensen die zorg nodig hebben (lang niet allemaal ouderen, ook mensen met beperkingen) willen niet in een bejaardentehuis.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:10:41 #13
323876 michaelmoore
pi_217048379
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
PGB zit dan weer in de WMO. Het PersoonsGebonden Budget binnen de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.

Leuk al die afkortingen. Maar deze wet heeft niks te maken met uren, alleen met tarieven, voor zover ik weet.
quote:
Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)
Gemeenten moeten ervoor zorgen dat mensen zo lang mogelijk thuis kunnen blijven wonen. De gemeente geeft ondersteuning thuis via de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Officieel heet deze wet Wmo 2015.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:11:04 #14
323876 michaelmoore
pi_217048383
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Als je in een bejaardentehuis of zelfs een verzorgingstehuis (of een gehandicapteninstelling als je gehandicapt was) zat, moesten de kinderen het ook minstens deels doen, daar is schoonmaakwerk door mensen uit de omgeving tegenwoordig meestal ook verplicht.
j aja , heb jij kinderen> ?

https://amsterdam.groenlinks.nl/onze-mensen/jenneke-van-pijpen
Deze mevrouw is er dank zij haar contacten in geslaagd om haar moeder in een verzorgingshuis te krijgen

https://www.jennekevanpijpen.nl/langer-thuis-of-altijd-thuis/
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:11:27 #15
323876 michaelmoore
pi_217048384
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar die kunnen niet weg, want het grootste deel van de mensen die zorg nodig hebben (lang niet allemaal ouderen, ook mensen met beperkingen) willen niet in een bejaardentehuis.
dat zegt Stef Blok

in 2040 wonen er 5 miljoen ouderen boven 70 jaar , die hebben allermaal prive thuiszorg nodig

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 14-03-2025 17:42:47 ]
pi_217048907
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat zegt Stef Blok

in 2040 wonen er 5 miljoen ouderen boven 70 jaar , die hebben allermaal prive thuiszorg nodig
En die gaan ze niet krijgen, want niet 1 op de 3 werkenden gaat in de zorg werken. Zo simpel zit het.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:55:43 #17
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217048914
Tijd voor schoonmaakrobots van de gemeente dus.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:57:28 #18
323876 michaelmoore
pi_217048935
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:55 schreef Richestorags het volgende:
Tijd voor schoonmaakrobots van de gemeente dus.
van die gehoorzame vrouwen

Bekijk deze YouTube-video
pi_217048991
quote:

[..]
mar ik mag me ZZP huishoudelijke zorg uren
Wat zijn dat?
quote:
toch meenemen dan
Meenemen waar naartoe?
quote:
die zijn toegezegd he
Maar kunnen geherindiceerd worden.
quote:
Kijk, jouw kinderen vallen onder de categorie 'mantelzorgers'.
quote:
Nee. En dus?
pi_217049002
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 17:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bron?
pi_217049088
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:01 schreef r_one het volgende:

[..]
Bron?
Mijn omgeving. Het is natuurlijk geen wettelijke verplichting, maar een eis als je ergens woont.

Hier zie je het ook:
https://www.zorgvisie.nl/blog/verplichte-mantelzorg-1343032w/
https://www.mantelzorg.nl(...)aasten-van-bewoners/
https://eenvandaag.avrotr(...)en-gaat-gewoon-door/

Ik zie nu dat er geen echte verplichting kan zijn: https://mantelzorgelijk.n(...)zorgtaken-overneemt/
Maar reken maar dat er dan gewoon minder wordt schoongemaakt, gewandeld of wat er dan ook 'geëist' wordt.

Van Rijn als staatssecretaris was hier ook enthousiast over: https://www.nationalehulp(...)erplichte-mantelzorg
pi_217049296
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Mijn omgeving. Het is natuurlijk geen wettelijke verplichting, maar een eis als je ergens woont.
Een 'eis'?
Een eis zonder rechtsgrondslag.
quote:
Hier zie je het ook:

Ik zie nu dat er geen echte verplichting kan zijn: https://mantelzorgelijk.n(...)zorgtaken-overneemt/
Maar reken maar dat er dan gewoon minder wordt schoongemaakt, gewandeld of wat er dan ook 'geëist' wordt.

Van Rijn als staatssecretaris was hier ook enthousiast over: https://www.nationalehulp(...)erplichte-mantelzorg
Het is dus hooguit een morele verplichting (maar dat is mantelzorgen 'thuis' ook; en dat is bij je vader of moeder 'gewoon' op bezoek gaan ook).
  vrijdag 14 maart 2025 @ 18:35:01 #23
323876 michaelmoore
pi_217049446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Wat zijn dat?
[..]
Meenemen waar naartoe?
[..]
Maar kunnen geherindiceerd worden.
[..]
Kijk, jouw kinderen vallen onder de categorie 'mantelzorgers'.
[..]
Nee. En dus?
als je naar een ander (bejaarden) huis gaat dan raak je de afgesproken zorguren kwijt??
lijkt me sterk
  vrijdag 14 maart 2025 @ 18:37:27 #24
323876 michaelmoore
pi_217049465
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:07 schreef Hanca het volgende:

[..]

Hier zie je het ook:

de kinderen van mijn broer zouden ook mantelzorg moeten doen , nou vorige maand viel ie op de grond en heeft en mooi de hele nacht gelegen

ze zeiden , er is toch mantelzorg van de gemeente ,daar betaal je belasting voor he
  vrijdag 14 maart 2025 @ 18:39:53 #25
323876 michaelmoore
pi_217049479
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Een 'eis'?
[..]
Het is dus hooguit een morele verplichting (maar dat is mantelzorgen 'thuis' ook; en dat is bij je vader of moeder 'gewoon' op bezoek gaan ook).
mijn kinderen komen ook nooit hier, een keer per jaar of zo

ze zijn druk , ja dat is zo, kinderen hobby andere werk soms in usa
ik gawel een sdaar heen

jij denk dat ze 150km komen rijden om hier schoon te maken ??
dacht het niet

ga maar naar de gemeente zeqggen ze daar betaal je belasting voor
pi_217049490
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
als je naar een ander (bejaarden) huis gaat dan raak je de afgesproken zorguren kwijt??
lijkt me sterk
Dan kan de gemeente herindiceren ja.

En verkas je naar een andere gemeente, zul je sowieso een nieuwe indicatie moeten aanvragen.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 18:43:07 #27
323876 michaelmoore
pi_217049504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan kan de gemeente herindiceren ja.

En verkas je naar een andere gemeente, zul je sowieso een nieuwe indicatie moeten aanvragen.
ja heb je dat weer, beter gaan ze weer bejaarden huizen bouwen, heb je al dat gezeur niet

in mijn huis kan een heel groot gezin
pi_217049508
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de kinderen van mijn broer zouden ook mantelzorg moeten doen , nou vorige maand viel ie op de grond en heeft en mooi de hele nacht gelegen

ze zeiden , er is toch mantelzorg van de gemeente ,daar betaal je belasting voor he
En 'ze' is?

Nogmaals: de gemeente heeft geen mantelzorgers in dienst.
pi_217049557
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mijn kinderen komen ook nooit hier, een keer per jaar of zo

ze zijn druk , ja dat is zo, kinderen hobby andere werk soms in usa
ik gawel een sdaar heen

jij denk dat ze 150km komen rijden om hier schoon te maken ??
dacht het niet

ga maar naar de gemeente zeqggen ze daar betaal je belasting voor
Ik denk niks. Het is jouw familie, niet de mijne.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 19:36:33 #30
323876 michaelmoore
pi_217050079
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:48 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik denk niks. Het is jouw familie, niet de mijne.
nee men zegt de overheid wil het via de gemeente doen , ok bel ze maar

en gelijk hebben ze , hebben wij gevraagd om de bejaardenhuizen te sluiten?/

pi_217050178
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee men zegt de overheid wil het via de gemeente doen , ok bel ze maar
Jij wilt de gemeente bellen om je vader van de grond op te rapen?
quote:
en gelijk hebben ze , hebben wij gevraagd om de bejaardenhuizen te sluiten?/

Volgens mij ben jij (al een tijdje) oud genoeg om te mogen stemmen.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 19:47:15 #32
323876 michaelmoore
pi_217050204
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Jij wilt de gemeente bellen om je vader van de grond op te rapen?

de kinderen van mijn broer , de WMO contactpersoon zeiden ze
  vrijdag 14 maart 2025 @ 19:47:47 #33
323876 michaelmoore
pi_217050214
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij (al een tijdje) oud genoeg om te mogen stemmen.
ik heb nooit op stef blok gestemd

https://www.ad.nl/gezond/(...)zen-dreigt~aad43e0e/

quote:
Sluiting 800 verzorgingshuizen dreigt'
800 verzorgingshuizen worden met sluiting bedreigd, als het kabinet zijn huidige plannen doorzet. Dat stellen Wine te Meerman en Eveline Castelijns, organisatieadviseurs op het gebied van zorg en welzijn van organisatieadviesbureau Berenschot.

Uit het onderzoek van Berenschot blijkt dat 800 verzorgingshuizen moeten verdwijnen. Inmiddels staan er al verzorgingshuizen leeg.
Ook worden nieuwbouwprojecten op het laatste moment afgeblazen.

En dat terwijl het aantal 65-plussers de komende jaren
naar verwachting zal stijgen, van 2,6 miljoen in 2011 tot een piek van
4,6 miljoen in 2039. Onderzoeker Wine te Meerman van Berenschot: '

Ik denk dat veel mensen nog niet beseffen hoe ingrijpend dit beleid is. De gevolgen zijn volgens mij niet goed genoeg doordacht. Het gaat iets te drastisch.'
pi_217050235
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de kinderen van mijn broer , de WMO contactpersoon zeiden ze
Ja die hebben het wiel ook niet uitgevonden, zie ik :')
  vrijdag 14 maart 2025 @ 19:50:04 #35
323876 michaelmoore
pi_217050259
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja die hebben het wiel ook niet uitgevonden, zie ik :')
nou dat valt mee, die zijn niet dom
pi_217050268
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou dat valt mee, die zijn niet dom
Wel wereldvreemd.
pi_217050296
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 19:47 schreef michaelmoore het volgende:
ik heb nooit op stef blok gestemd
En ik nooit op Wine te Meerman of Eveline Castelijns.
pi_217051249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Een 'eis'?
[..]
Het wordt genoemd als je binnen komt, als je daar komt wonen, dat is dus wel iets meer dan een morele verplichting.
pi_217051771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het wordt genoemd als je binnen komt, als je daar komt wonen, dat is dus wel iets meer dan een morele verplichting.
De mantelzorger komt er toch niet te wonen?!
pi_217051801
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:24 schreef r_one het volgende:

[..]
De mantelzorger komt er toch niet te wonen?!
Nee, er wordt je bij aanmelding gemeld dat je voor een x aantal uur aan mantelzorg moet zorgen, zo werkt het echt.
pi_217051818
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, er wordt je bij aanmelding gemeld dat je voor een x aantal uur aan mantelzorg moet zorgen, zo werkt het echt.
Tegen de bejaarde?
pi_217051872
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:27 schreef r_one het volgende:

[..]
Tegen de bejaarde?
Ja, of de mensen die mee komen bij inschrijving.
pi_217051892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:30 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, of de mensen die mee komen bij inschrijving.
Je zult maar kinderloos zijn ....

En als je "als mens die meekomt" zegt dat ze de boom in kunnen?
Of je zegt 'Ja' ( O-) ) of niks ( :X ) maar doet 'Nee' ( ^p^ ) ?
pi_217052338
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:31 schreef r_one het volgende:

[..]
Je zult maar kinderloos zijn ....

En als je "als mens die meekomt" zegt dat ze de boom in kunnen?
Of je zegt 'Ja' ( O-) ) of niks ( :X ) maar doet 'Nee' ( ^p^ ) ?
Zoals gezegd: echt verplichten kunnen ze het niet, maar het wordt echt wel zo gebracht. In gehandicapteninstellingen ook steeds vaker.
pi_217053139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zoals gezegd: echt verplichten kunnen ze het niet, maar het wordt echt wel zo gebracht. In gehandicapteninstellingen ook steeds vaker.
Zijn ze bij mij toch echt aan het verkeerde adres, ga ik ze eventjes haarfijn het concept 'mantelzorg' uitleggen (8> :lijstje:
  vrijdag 14 maart 2025 @ 23:08:15 #46
323876 michaelmoore
pi_217053455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 21:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
nee dat slaat nergens op

mantelzorg is een loze nietszegggende kreet

Niemand kan verplicht worden , soms dan belt het ziekenhuis kinderen op als vader weg moet en dan zeggen ze ,
We komen hem NU brengen en dan brengen ze vader, met de ambulance, heb ik wel eens gehoord, ,
Ziekenhuizen weten vaak niet wat ze met een persoon moeten doen, die uitbehandeld is

Weet je wat de huisarts zegt als je daar over praat,??
Gewoon weggaan ,, niet thuis zijn , ze brengen hem maar ergens in een opvang, het is niet jouw schuld dat de overheid de opvang voor ouderen weg doet

Vraag maar aan je huisarts

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 14-03-2025 23:17:47 ]
pi_217053659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:08 schreef michaelmoore het volgende:
mantelzorg is een loze nietszegggende kreet
Hoo hoo, even inbinden hè.

Mantelzorg is zeer dankbaar en (door de hulpbehoevende) zeer gewaardeerd werk hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 23:24:21 #48
323876 michaelmoore
pi_217053741
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:19 schreef r_one het volgende:

[..]
Hoo hoo, even inbinden hè.

Mantelzorg is zeer dankbaar en (door de hulpbehoevende) zeer gewaardeerd werk hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel dat weet ik , dat is zo
mensn die in een bejaarden huis gaan werken die vinden dat erg leuk werk ,
maar een projektmanager die net thuis is gekomen, die wil niet lastig gevallen worden met gezeur

Je kunt het absoluut niet afdwingen
sommigen hebben helemaal niets met mantelzorg , echt niets
pi_217053765
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
jawe dat weet ik

maar je kunt het absoluut niet afdwingen
sommigen hebben helemaal niets met mantelzorg , echt niets
En velen doe het uit liefde voor hun naaste. Dat wegzetten als een 'loze nietszeggende kreet' vind ik nogal wat.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 23:26:42 #50
323876 michaelmoore
pi_217053785
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:25 schreef r_one het volgende:

[..]
En velen doe het uit liefde voor hun naaste. Dat wegzetten als een 'loze nietszeggende kreet' vind ik nogal wat.
voor de een is het hun dagelijjks leven en zinvol bestaan, voor de ander is het gezeur

soms zijn dat de kinderen die dan zeggen je kom ff he , jullie sluiten de bejaarden centra en nu zal ik de bejaardenverzorgster moeten spelen ?/, rot fff op wil je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')