Dit doen we al deccenia.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het kopen van defensiemateriaal is voor de langere termijn. Het is een strategische keuze om de centen te stoppen in nog meer Amerikaans spul, waardoor je je afhankelijkheid verlengt of je centen stoppen in Europees spul, in de hoop dat Europa zelf een wereldmacht kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |