Wat heeft dat nou met haar bovenbeen te maken die onthaar je toch over het algemeen niet.. ik vind het heerlijk als mijn benen onthaard zijn vanaf mijn knie, Jane waarschijnlijk ook.. en ik ben net Lambiek heb maar 3 haartjes...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:09 schreef b_engeltje het volgende:
Maar waarom moeten jane haar benen onthaald worden ... terwijl ze een verband op der bovenbeen heeft
Wat was jane aan het doen voor er streamlock kwam?
Gisteren hadden we hier nog een stortbui met hagelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:18 schreef Rhosyn het volgende:
Dat de zon warm is okee maar die wind is toch koud..kijk het waaien daar
Mattheus heeft de vlechtjes weer uit zijn haar gehaald zie ik.
laten we het hopenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:16 schreef C.A.I het volgende:
Dubbele exit zit er aan te komen of volgende week nominatie voor axel er gaat iets gebeuren met jane of loop ik op de zaken vooruit nu hihi 🙂🙃😉
Ik lees op internet dat ze haar been verbrand heeft aan die stenen in de saunaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
En niemand weet wat er is gebeurt.....??
Ze zat wel in de saunaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:22 schreef Koos1958 het volgende:
Denk niet dat ze in de sauna was want dan zit ze met haar haar enO voor vanavond want douche was vanmorgen al.
Oke dat heb ik dan gemist sorry. Dat is dan wel pijnlijk. Maar hoe dat kan want zit een rekje omheen toch.quote:
Brand wond misschien....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dat heb ik dan gemist sorry. Dat is dan wel pijnlijk
Dat is niet best.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze haar been verbrand heeft aan die stenen in de sauna
En spetters misschien want ze zit wel altijd bij die stenen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja misschien door stoom hun gooien er altijd een hoop water op en maken het heel heet
Is ze gewoon in het huis gebleven en niet naar eerste hulp? Wie gaat zeggen hoe ze haar wond verder moet verzorgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zou dus niet zo heel erg zijn, toch niet in de zin van huis moeten verlaten.
Sharice zei dat alles onder controle is en dat ze Jane nog zal laten zien hoe ze die wonde dan moet verder verzorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |