quote:
(moest ik ook googlenquote:Lira is de auteursrechtenorganisatie voor en door schrijvers, vertalers en freelance journalisten. Lira zet zich in voor een betere positie van tekstmakers.
quote:
Relevante vragen dit.quote:
google is a friend. not an enemyquote:
Van vertaalde boeken die worden uitgeleend in de bieb en als e-books worden verkocht enzo.quote:
als ik dat zeg stoppen mn telefoon en chromecast en google home er meteen meequote:
Fordquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik moest m'n browser hebben omdat ik wat moet opzoeken.
Focus IJs, focus.
Goeie wagenquote:
IJsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik moest m'n browser hebben omdat ik wat moet opzoeken.
Focus IJs, focus.
Straks weer.quote:
Krijg je dan een millicent per uitgeleend boek?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van vertaalde boeken die worden uitgeleend in de bieb en als e-books worden verkocht enzo.
sneeuw en vrieskouquote:
Geen idee. Het is niet veel per boek neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je dan een millicent per uitgeleend boek?
gooi alle titels neer dan gaan we elke keer die boeken lenen en dag later weer inleveren en de dag er op weer lenenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Het is niet veel per boek neeOf niemand wil ze lezen.
Lente moet komen!quote:
sjow... ga zelf wegquote:
quote:
binnenkort dan maar weer eens langsgaan als ze open zijnquote:Het lekkerste ijs wordt gemaakt door Angelina Zuliani van Zuliani’s Gelato in Zoetermeer en de mooiste ijscoupe kunt u eten bij IJssalon Bastani in Eindhoven. Dat werd afgelopen maandag bekend gemaakt tijdens de IJsVak-Wedstrijden in Gorinchem.
Sneeuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |