Groente, rijst en eiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Na al dat harde werken heb je dat zeker verdiend.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga iets eerder naar bed vandaag. Welterusten
Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga iets eerder naar bed vandaag. Welterusten
God houdt de wake over @KingRoland gelukkig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na al dat harde werken heb je dat zeker verdiend.
Slaap zacht makker
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
God houdt de wake over @:KingRoland gelukkig.
Een robbertje vechten, dat staat God oogluikend toe.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Het is niet zo dat er verder veel problemen zijn in de wereld waar hij zich mee bezig hoeft te houden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na al dat harde werken heb je dat zeker verdiend.
Slaap zacht makker
Aflevering 3 zojuist gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Adolescence 8,5/10 (Netflix)
@:tarado @:fetx @:elan @:scrummie @:ggmm @:caland @:jr-style-93 @:gurneyisbestoke
Die dwergen zien er niet uit. Ik zag gister een item dat echte dwergen woedend zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
Overigens ga ik vrijdag ook naar Sneeuwwitje @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch @:coco @:pisces29
Review volgt
Die Roel heeft altijd iets te zeiken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die dwergen zien er niet uit. Ik zag gister een item dat echte dwergen woedend zijn.
Mijn vriendin is groot Disneyfanquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man die naar sneeuwwitje gaat
Daar heb ik nou een mening over
Wel al vijf jaar samen terwijl ze is net 19 is geworden, smeerkees.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vriendin is groot Disneyfan
Niet minderjarig overigens @:OVJ
Beetje hetzelfde soort als die naar Super Mario Bros gaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man die naar sneeuwwitje gaat
Daar heb ik nou een mening over
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vriendin is groot Disneyfan
Niet minderjarig overigens @:OVJ
SOWquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde soort als die naar Super Mario Bros gaan
Niveautje vroeger waren er helemaal geen negerdwergen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/
Doordrenkt met wokerotzooi. Veel plezier.
@:Zipportal
@:Rambodirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |