Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Ga je met je neus in de wind op het terras zitten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben vanmiddag in Leiden te vinden!
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zal er blij mee zijn dat jij met die bacillenoverdracht haar het laatste zetje geeft
Je bent een goed mens
Alvast gecondoleerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.
Nog wel van Duitsers?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.
Ze groeide op in Rijnsburg, waar de ouders van Eberhard van der Laan een huisartsenpraktijk hadden.quote:
Zeker. Lekker zonnetje erbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga je met je neus in de wind op het terras zitten?
Biefstuk (ook morgen weer) (al op voor vandaag, morgen nog niet)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Chicken Tonightquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet je altijd zo vroeg om later te kunnen sporten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk (ook morgen weer) (al op voor vandaag, morgen nog niet)
In het weekend wel, jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet je altijd zo vroeg om later te kunnen sporten?
Gele curryquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je oma makker. Ik meen mij nog te herinneren dat we pics van haar te goed hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Eclatantquote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. gisteren vlekkeloos gewonnen. 0-5.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_lans
Zou alsnog die kleren wel even wassenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. gisteren vlekkeloos gewonnen. 0-5.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_lans
Pasta met garnalenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Wanneer is de uitvaart?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |