quote:
Weljaquote:
Toch wel jammer, ik had het ook wel leuk gevonden om met jullie hier het schaatsen te volgen vandaag.quote:
We kunnen niet alles hebben hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch wel jammer, ik had het ook wel leuk gevonden om met jullie hier het schaatsen te volgen vandaag.
Ik vrees van nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
BlijkbaarOf we moeten het via Discord doen, als dat wel mag van NQ.
Computer says no.quote:
Gelukkig heb je niet gewacht tot morgenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:21 schreef Strani het volgende:
Mooi hoor dit! En wat een luxe voor Nederland dat je twee verschillende wereldkampioenen hebt op de sprintafstanden. Dat is toch wel eens heel anders geweest.
Nou inderdaad, dit moment had NQ ons toch bijna door de neus geboord zegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet gewacht tot morgen![]()
Ja. Al was het wel een dubbele winst voor de Boo geweest als die niet was gehinderd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:21 schreef Strani het volgende:
Mooi hoor dit! En wat een luxe voor Nederland dat je twee verschillende wereldkampioenen hebt op de sprintafstanden. Dat is toch wel eens heel anders geweest.
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dit moment had NQ ons toch bijna door de neus geboord zeg
Klopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb de indruk dat het ook leuke jongens zijn trouwens, De Boo en Wennemars. Een stuk leuker dan bijvoorbeeld een Kramer, met alle respect
Bedoel je de Kramer van nu of toen die jong was? je weet niet hoe deze jongens zich ontwikkelen en zich over tien jaar gedragen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb de indruk dat het ook leuke jongens zijn trouwens, De Boo en Wennemars. Een stuk leuker dan bijvoorbeeld een Kramer, met alle respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |