quote:De oorlogsrol van Mick Jagger begrijp ik niet helemaal. En wat betreft Ratelband; ik sta niet te springen om een oorlog, maar kunnen we Bush niet verzoeken te beginnen op het moment dat Emiel bij Saddam in het paleis is?
Emile Ratelband met vredesvlag naar Irak
OOSTERBEEK - Emile Ratelband vertrekt zaterdag naar Irak. De voorman van LijstRatelband.nl wil er de Iraakse leider Saddam Hussein volgende week een blauwe vredesvlag geven. Op hetzelfde moment zou Johan Vlemmix (Partij van de Toekomst) in New York eenzelfde vlag aan Rolling Stones-voorman Mick Jagger moeten geven.De Arnhemmer zei vrijdag dat hij met zijn bezoek een daad wil stellen "omdat het Iraakse volk straks onschuldig wordt afgeslacht". Hij hoopt dat de Amerikaanse nieuwszender CNN de overhandiging van de vlaggen uitzendt. "Het zou toch geweldig zijn als CNN Saddam en Mick Jagger laat zien met dezelfde blauwe vredesvlag in de hand."
Volgens Ratelband kwam het idee voor de publiciteitsstunt in de loop van deze week. "Ik ken de rechterhand van Arafat en heb op wat knoppen gedrukt. Toen was het zo geregeld." Naar eigen zeggen heeft hij van de Iraakse ambassadeur inmiddels de nodige papieren gekregen en ook een principeovereenkomst voor een ontmoeting met Hussein. "De laatste zaken regelen we vanmiddag." Ratelband vliegt naar de Jordaanse hoofdstad Amman en reist daarna over land naar Bagdad.
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.ratelband.vredesvlag.html
quote:lijkt me een heel straks plan, op die manier lossen we 2 problemen in een keer op.
Op vrijdag 21 februari 2003 11:14 schreef Kozzmic het volgende:[..]
De oorlogsrol van Mick Jagger begrijp ik niet helemaal. En wat betreft Ratelband; ik sta niet te springen om een oorlog, maar kunnen we Bush niet verzoeken te beginnen op het moment dat Emiel bij Saddam in het paleis is?
quote:Tzal toch de echte Saddam niet zijn, maar goed, Ratelband is dan wel in de zevende hemel.
De oorlogsrol van Mick Jagger begrijp ik niet helemaal. En wat betreft Ratelband; ik sta niet te springen om een oorlog, maar kunnen we Bush niet verzoeken te beginnen op het moment dat Emiel bij Saddam in het paleis is?
Misschien doet hij wel een zelf moord aanslag, verbaast die Ratelband me een keer positief
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:17 schreef Ultrawuft het volgende:
wat een debiel, een vredes vlag gegeven aan een massamoordenaar.Misschien doet hij wel een zelf moord aanslag, verbaast die Ratelband me een keer positief
quote:beter idee
quote:Nee, liever niet. Ik zal die beulshond van de gloeiende kolen marteling missen. Maar eerlijk gezegd begrijp ik ook de rol van emile niet .... en zeker niet die van Mick Jagger. Had eerder Bono van U2 verwacht.
quote:Waarom moet ik denken aan DeeDee?
Ik ken de rechterhand van Arafat en heb op wat knoppen gedrukt.
Wat een 'ongeloofwaardig' bericht, is het nog geen 1 april?
Maar ja, Emile is het land uit, en daar gaat het om.
quote:Hahaha, Emiel ook een scud Irakees
Op vrijdag 21 februari 2003 11:17 schreef G1Ace het volgende:[..]
beter idee
we overtuigen bush ervan dat emiel een hoge pief is uit al qaida en de link tussen saddam en emiel zo is gelegd
quote:\
Op vrijdag 21 februari 2003 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij moet iets doen om weer eens aandacht te krijgen.
quote:tuurlijk wel je moet alleen wel een rol mariakaakjes meenemen anders kom je er bij Saddam niet in
Op vrijdag 21 februari 2003 11:42 schreef 303 het volgende:
Tuurlijk, het is zo makkelijk om daar even op koffievisite te komen...
quote:Waarschijnlijk gaat Gerrit Zalm proberen om bij Carlos Tuanakotta die videoband te kopen
Tijdens een cruciale partijbijeenkomst in 1979 rookte Saddam rustig een sigaar terwijl de ene na de andere vooraanstaande partijman na een "bekentenis" ter dood werd veroordeeld. Af en toe liet Saddam een traan - zogenaamd uit droefheid dat sommigen van zijn beste vrienden tot de "verraderskliek" behoorden. Hij liet de hele bijeenkomst op film vastleggen en gaf opdracht de video aan alle partijleden te sturen
quote:Inderdaad. Na zijn mislukte politieke avontuurtjes bij LN en met zijn eigen Lijst Ratelband moet meneer toch op een of andere manier weer met z'n kop op TV komen.
Op vrijdag 21 februari 2003 11:42 schreef schatje het volgende:[..]
\
Dit is echt ordinair aandacht vragen.![]()
![]()
quote:Voorlopig ben jij degene die commentaar zit te leveren (al dan niet zittende op een luie reet), en is hij degene die daadwerkelijk wat probeert te verwezenlijken (al dan niet om persoonlijke redenen)
Op vrijdag 21 februari 2003 11:42 schreef schatje het volgende:[..]
\
Dit is echt ordinair aandacht vragen.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |