SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nou kijk zo werkt dat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Nu heb ik zin in speklappen van de bbq
Hou eens op
Met dank aan Etto.quote:
Gelukkig heb je het onthouden, anders had ik het weer moeten uitleggenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is een van de onbelangrijke dingen die ik had opgeslagen in mijn geheugen
quote:
Ja ze is het gelukkig nog niet verleerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
Wel prettig zo even
Gewoon de normaalheid van 4E die 2 topics achter elkaar opent
Nou ja, je had het al uitgelegd voordat ik er naar had kunnen vragen, dus ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het onthouden, anders had ik het weer moeten uitleggen
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Aromat heb je toch alleen in huis als je 50plus bent.
I am the chosen one.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
Wel prettig zo even
Gewoon de normaalheid van 4E die 2 topics achter elkaar opent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En toen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg.. laatste keer dat ik bloed moest prikken bij de trombosedienst. Die vrouw zo ja je bent wel erg jong he.. ik zo ja weet ik. Begint ze meteen ben je gevaccineerd?!?!
Pffffff.
Nee, gaat over alle jongens hier.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
"vette vieze vette ranzige vette vieze goordikke viesvette"
Gaat dit over die ene jongen hier?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gaat over alle jongens hier.
*rent weg
70+, daar komt de typische gele bejaardensnor bij oude mannen en vrouwen vandaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Aromat heb je toch alleen in huis als je 50plus bent.
Nee het is een naamtopic voor jouquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
"vette vieze vette ranzige vette vieze goordikke viesvette"
Gaat dit over die ene jongen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |