SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Voordat je met FOK!kers meet moeten ze ook eerst door de keuring?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben gewoon dol op mooie dingen, werkt bij mij met mensen ook zo.
wij hebben sommige dingen nog dubbel nu, vooral kruidenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind mijn keukenspul oprecht meevallen, zijn vooral basisdingen. Ik heb gewoon te weinig ruimte
Ja ga geen kutmensen meeten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voordat je met FOK!kers meet moeten ze ook eerst door de keuring?
raar. ik vind dingen die ik mooi vind juist lelijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de dingen die ik mooi vind mooi, maar het is wel een acquired taste. Checks out?
jammer dat je zelf zo lelijk bentquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben gewoon dol op mooie dingen, werkt bij mij met mensen ook zo.
Dat klopt ja, en wel beter dan die apparaten die vooral mooi zijn (en heel duur) en waarbij de functie bijna primair wordtquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deel is design, maar het zijn wel echt goede apparaten. Heb er toevallig laatst uitgebreid onderzoek naar gedaan voor de aankoop
dat je vrijspel hebt met je vaatdoekjequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja vooral dat spul wat je op het aanrecht gebruikt maar niet elke keer in het zicht wilt hebben staan. een kitchen aid dus bijv. maar ook een koffieapparaat kan er mooi achter. afvalbakje
Leuke spullies kopen voor de keukenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met lelijk keukengerei koken vind ik niet zo heel erg wenselijk, krijg serieus jeuk bij deze gedachte al.
ah nouja, dat neemt niet zoveel ruimte in beslag en gaat ook niet echt over de datum dus opzich priemquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij hebben sommige dingen nog dubbel nu, vooral kruiden
en ik heb blijkbaar al 3x bouillonblokjes gehaald dus die zijn er ook genoeg voor het jaar
Pro Tip. lijstje op je telefoon maken welke droge kruidenpotjes je allemaal in huis hebt. (inclusief houdbaarheidsdatum)quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ik heb blijkbaar al 3x bouillonblokjes gehaald dus die zijn er ook genoeg voor het jaar
Ik houd van lekker eten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de dingen die ik mooi vind mooi, maar het is wel een acquired taste. Checks out?
nouja zitten 40 stuks per pakje in dus zal wel ff mee gaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah nouja, dat neemt niet zoveel ruimte in beslag en gaat ook niet echt over de datum dus opzich priem
en een jaar met 3 pakjes bouillonblokjes? Dan gaat er nog best wat doorheen, wat doe je daarmee
lol tht op kruiden tellen nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pro Tip. lijstje op je telefoon maken welke droge kruidenpotjes je allemaal in huis hebt. (inclusief houdbaarheidsdatum)
wat, waarvoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja zitten 40 stuks per pakje in dus zal wel ff mee gaan
we gebruiken er 2 per week ofzo?
[..]
lol tht op kruiden tellen niet
Ik heb dit met rijst. Het is dat ik me er nu hyperbewust van ben, anders zou ik nog steeds iedere keer dat ik iets met rijst maak een nieuw pak meenemen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Net zo mooi als op zout.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gedroogde kruiden met een houdbaarheidsdatum.
soep, sommige sausenquote:
ik heb ook meerdere pakken couscous verhuisd, dudje haat het blijkbaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dit met rijst. Het is dat ik me er nu hyperbewust van ben, anders zou ik nog steeds iedere keer dat ik iets met rijst maak een nieuw pak meenemen.
En kerel heeft het met couscous. Zo. Veel. Couscous.
Tsk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soep, sommige sausen
als je hello fresh recepten hebt gehad dan gebruik je er zo 4 per week
[..]
ik heb ook meerdere pakken couscous verhuisd, dudje haat het blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |