waar staat dat? dan plaats ik hetquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:42 schreef Linnied het volgende:
Bb werkt er wel aan mee blijkbaar. Er staat nu dat het volgende week zal plaatsvinden omdat het beter in de planning van bb past.
(Ik kan hier geen foto's plaatsen)
Tis dat ik geen FB heb, anders had ik even geplaatst dat ie zelfs buiten het huis van ons probeert te jattenquote:
De familie vraagt toch juist om GEEN geld te storten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tis dat ik geen FB heb, anders had ik even geplaatst dat ie zelfs buiten het huis van ons probeert te jatten
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:05 schreef rinardo het volgende:
Lieve volgers🦜we willen graag Peter ondersteunen hij heeft het daar erg zwaar in het Big Brother-huis Hebben jullie nootjes te veel, dan verzamelen we die graag. Zo kan Peter binnenkort hopelijk zijn familie weer zien.
Alvast bedankt 🙏🏻 Delen is 💙💜 #teampeter
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:05 schreef rinardo het volgende:
Lieve volgers🦜we willen graag Peter ondersteunen hij heeft het daar erg zwaar in het Big Brother-huis Hebben jullie nootjes te veel, dan verzamelen we die graag. Zo kan Peter binnenkort hopelijk zijn familie weer zien.
Alvast bedankt 🙏🏻 Delen is 💙💜 #teampeter
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |