Nehee, waarom nog een opteltopic?
Deze is veel simpeler voor mensen die niet de hele tijd even en oneven getallen bijelkaar wil optellen. Bij deze opteltopic kan je ook makkelijker zien wanneer er fouten worden gemaakt!
Kort gezegd: alleen maar voordeel:
Regels:
• Geen geouwhoer.
• Geen meerderen getallen in 1 post
Je mag overigens gewoon meerdere posts achterelkaar plaatsen!
Veel succes!
SPOILER: Mijlpalen100: SecretPret heeft op 21 april 2017 om 12:42 dit mijlpaal gehaald!
500: KaBuf heeft op 21 april 2017 om 17:24 dit mijlpaal gehaald!
1.000: Nog niet behaald.
2.000: Nog niet behaald.
3.000: Nog niet behaald.
4.000: Nog niet behaald.
5.000: Nog niet behaald.
10.000: Nog niet behaald.
20.000: Nog niet behaald.
30.000: Nog niet behaald.
40.000: Nog niet behaald.
50.000: Nog niet behaald.
200.000: Nog niet behaald.
300.000: Nog niet behaald.
400.000: Nog niet behaald.
500.000: Nog niet behaald.
1.000.000: Nog niet behaald.
Laatste getal:
216240Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... ModeratorBelg216245Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
216250Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright 216255Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright Sharp knives create scars216260Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216265Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216270Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216275Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216280Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... 216285Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright 216290Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright ModeratorBelg216295Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
216300Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright ModeratorBelg216305Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Sharp knives create scars216310Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216315Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216320Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216325Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216330Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... 216335Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright 216340Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright Sharp knives create scars216345Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... 216350Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright 216355Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright Sharp knives create scars216360Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216365Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216370Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216375Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216380Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... 216385Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright 216390Now hush little baby don't you cry
Everythings gonna be alright Sharp knives create scars216395Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216400Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216405Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216410Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216415Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Dit is mijn hart216420Mijn houten hart
Sharp knives create scars216425Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216430Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216435Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216440Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Dit is mijn hart216445Mijn houten hart
Sharp knives create scars216450Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216455Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216460Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216465Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216470Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Dit is mijn hart216475Mijn houten hart
Sharp knives create scars216480Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar... Sharp knives create scars216485Een geloof in het kwaad van anderen, waar wantrouwen heerst en isolatie mijn leven tekent. Jij en ik, gevangen in een wereld vol demonen, waar elk geluid de trigger is voor mijn waan.
En dan is het einde daar...