Daar liegt hij niks aan is ook zo ik ben nu 14 jaar alleen en kan het ook best maar het is best wel soms eenzaamquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Als je alleen woont heb je af en toe het gevoel dat je ook alleen bent, zegt Jordy
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
Jordy heeft nog nooit een relatie gehad
Die is echt niet te volgen. Best kans dat ze volgende week weer aan Jane gaat kleven en alles wat Jordy zegt afbrandtquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
Het valt me echt op dat Sharice ineens alles mooi vindt wat Jordy zegt. Eerder maakte ze het met Milena altijd belachelijk als hij iets zei.
Ik denk dat het mede komt, omdat hij gepest en dik is geweest. De onzekerheid die daar uit is ontstaan zou ook wel niet helpen.quote:
Best mogelijk maar daar geloof ik persoonlijk niets van. Het is niet het uiterlijk dat van belang is maar het innerlijke.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat het mede komt, omdat hij gepest en dik is geweest. De onzekerheid die daar uit is ontstaan zou ook wel niet helpen.
Ik denk eerder door zijn karakter. Ik ken zat mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad en dik zijn of waren en gewoon een relatie hebben. Het is nou niet bepaald een sympathiek figuur.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat het mede komt, omdat hij gepest en dik is geweest. De onzekerheid die daar uit is ontstaan zou ook wel niet helpen.
Denk dat het best wel een einzelgänger is met weinig aanpassingsvermogenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder door zijn karakter. Ik ken zat mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad en dik zijn of waren en gewoon een relatie hebben. Het is nou niet bepaald een sympathiek figuur.
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde, sommige kunnen daar wel voor open staan. En daarom zei ik ook mede, want er kan meer meespelen dat wij niet weten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder door zijn karakter. Ik ken zat mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad en dik zijn of waren en gewoon een relatie hebben. Het is nou niet bepaald een sympathiek figuur.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat het best wel een einzelgänger is met weinig aanpassingsvermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |