Nobelprijswinnaarquote:Op maandag 17 maart 2025 15:42 schreef DeeBee het volgende:
Ik was van het weekend in Ethiopie, maar dat was ook net op tijd, want in Tigray lijkt het ook weer onrustig te worden, inclusief inmenging van Eritrea.
Abiy Ahmed heeft ook wel een flink stukje grootheidswaanzin, o.a. even $10 miljard zwart aan genomen van de Emiraten (buiten het parlement om) om een of ander paleiscomplex te bouwen. Al die figuren hebben toch zo'n godcomplex...
Henry Kissinger, Aung San Suu Kyi, Abiy Ahmed, ze kunnen het beter de Nobelprijs voor de Genocide noemen.quote:
Wel leuk dat de Verenigde Genocidale Emiraten hier ook al bij betrokken zijn. Die ondersteunen dus een genocide in Jemen, Soedan én Ethiopië.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:42 schreef DeeBee het volgende:
Ik was van het weekend in Ethiopie, maar dat was ook net op tijd, want in Tigray lijkt het ook weer onrustig te worden, inclusief inmenging van Eritrea.
Abiy Ahmed heeft ook wel een flink stukje grootheidswaanzin, o.a. even $10 miljard zwart aan genomen van de Emiraten (buiten het parlement om) om een of ander paleiscomplex te bouwen. Al die figuren hebben toch zo'n godcomplex...
En dan hebben we ook nog Arabische landen die tegenover elkaar staan in het midden oostenquote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat de Verenigde Genocidale Emiraten hier ook al bij betrokken zijn. Die ondersteunen dus een genocide in Jemen, Soedan én Ethiopië.
Wat denken jullie, komt Thomas Sijtsma in aanloop naar het WK van 2028 met boekentips? Ik weet het antwoord wel.
Allemaal klein bier in vergelijking met het toekennen van de Nobelprijs voor Literatuur aan Bob Dylan. En niet aan Cormac McCarthy. Platbombarderen met verschimmelde witbroden dat Zweden.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henry Kissinger, Aung San Suu Kyi, Abiy Ahmed, ze kunnen het beter de Nobelprijs voor de Genocide noemen.
Dat was vroeger toch nooit zo, of heb ik dat mis?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:39 schreef Pistolero het volgende:
De persconferentie van Fat Fraud Koeman was ook wel weer een goede hatewatch.
Hoe kan een man zo´n ongelofelijke onsympathieke en vervelende lompe hork zijn, het is bijna knap.
https://martinplaut.com/2(...)-waste-public-funds/quote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel leuk dat de Verenigde Genocidale Emiraten hier ook al bij betrokken zijn. Die ondersteunen dus een genocide in Jemen, Soedan én Ethiopië.
Wat denken jullie, komt Thomas Sijtsma in aanloop naar het WK van 2028 met boekentips? Ik weet het antwoord wel.
Dan valt Kagame eigenlijk nog wel mee!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://martinplaut.com/2(...)-waste-public-funds/
https://continent.substac(...)-prime-ministers-new
Halve stad ook plat gegooid voor allerlei onzin, blijven doneren!
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:39 schreef Pistolero het volgende:
De persconferentie van Fat Fraud Koeman was ook wel weer een goede hatewatch.
Hoe kan een man zo´n ongelofelijke onsympathieke en vervelende lompe hork zijn, het is bijna knap.
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan valt Kagame eigenlijk nog wel mee!
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:44 schreef Steven184 het volgende:
Hetgeen je wist wat ging komen:
NSC na keihard advies RvS over pensioenplan: 'Gaat voorbij aan onze bezwaren'
Omzigt en zijn NSC zijn zo schijnheilig als de pest. Alles om dit land de vernieling in te helpen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we mensen met zo'n dik montuur wel vertrouwen?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we mensen met zo'n dik montuur wel vertrouwen?
Overigens ook een dictator. Stukje verkiezingsfraude.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder montuur dan weet je dat het een Duitser is.
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder montuur dan weet je dat het een Duitser is.
Trudeau masterclass.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef Szura het volgende:
Dit is echt het idiootste peilinggrafiekje dat ik ooit heb gezien (Canada)
[ afbeelding ]
Zo zie je maar weer, Rwanda is zo gek nog niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:43 schreef Pistolero het volgende:
Tevens wel weer het zoveelste bewijs dat HET VOLK volkomen achterlijk is en we stemrecht zo snel mogelijk moeten afschaffen.
Gaat weer lekker in de Gazastrook idd, of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kom er maar in met alle cynische opmerkingen jongens.
Het altijd genocide plegende Israel gaat weer lekker door met wat de hele wereld al een paar jaar prima blijkt te vinden. Gaaf land. Gave wereld.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Onze minister Feltkampf roept in een reactie Hamas op om het staakt-het-vuren te respecteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het altijd genocide plegende Israel gaat weer lekker door met wat de hele wereld al een paar jaar prima blijkt te vinden. Gaaf land. Gave wereld.
Zoiets?
Volgens onze Fok vriend worden er "patronen doorbroken" wat we als iets positiefs moeten zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Onze minister Feltkampf roept in een reactie Hamas op om het staakt-het-vuren te respecteren.![]()
![]()
Ik neem aan dat België gaat aandringen op sancties tegen Israël.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Barrières doorbrekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
.quote:Een proef met perzikpitten onder verschillende speeltoestellen in Urk blijkt geen succes. De kinderen in het park gebruikten de perzikpitten om elkaar mee te bekogelen. Ze worden binnenkort weggehaald, meldt de gemeente.
De gemeente Urk stortte de pitten dit voorjaar als ondergrond onder verschillende speeltoestellen in het Wilhelminapark. Volgens de gemeente waren de perzikpitten een duurzaam alternatief voor het zand dat normaal gesproken wordt gebruikt. Inmiddels blijkt dat de pitten voor een heel ander doel worden gebruikt
Rome Total War genot.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Pistolero het volgende:
Hoe vaak denken jullie aan het Romeinse Rijk?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Je moest eens weten hoe er in Westerse landen in het verleden in tijden van crisis gehandeld werd. Het Romeinse Rijk deed het overigens ook prima met een sterke leider. Zijn weleens onderzoeken naar gedaan wat het beste voor een samenleving functioneert. En daarin kwam verrassend genoeg, zelfs voor de onderzoekers, een “milde” vorm van dictatuur als meest succesvolle uit de bus rollen.
Precies wat je toevallig nu ziet ontstaan in Amerika. Ik kijk daar wel echt met een jaloerse blik naar momenteel, als ex inwoner van dat land. Ze zijn goed bezig!
Nadeel was wel dat ze in de conclusie van dat onderzoek meldden dat het risico dat het fout zal lopen, bij een “milde” dictatuur enorm groot is en dat het daarom toch niet wenselijk was. Maar als je het op een of andere manier, zoals nu nog in de VS, kunt blijven controleren, met een nog steeds werkende Supreme Court en Congress bijvoorbeeld, maar tegelijkertijd ook een persoon die Executive Order’s kan schrijven als boodschappenlijstjes, dan is het dus de beste keuze als land te hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Slobeend het volgende:
Je moest eens weten hoe er in Westerse landen in het verleden in tijden van crisis gehandeld werd. Het Romeinse Rijk deed het overigens ook prima met een sterke leider. Zijn weleens onderzoeken naar gedaan wat het beste voor een samenleving functioneert. En daarin kwam verrassend genoeg, zelfs voor de onderzoekers, een “milde” vorm van dictatuur als meest succesvolle uit de bus rollen.
Precies wat je toevallig nu ziet ontstaan in Amerika. Ik kijk daar wel echt met een jaloerse blik naar momenteel, als ex inwoner van dat land. Ze zijn goed bezig!
Nadeel was wel dat ze in de conclusie van dat onderzoek meldden dat het risico dat het fout zal lopen, bij een “milde” dictatuur enorm groot is en dat het daarom toch niet wenselijk was. Maar als je het op een of andere manier, zoals nu nog in de VS, kunt blijven controleren, met een nog steeds werkende Supreme Court en Congress bijvoorbeeld, maar tegelijkertijd ook een persoon die Executive Order’s kan schrijven als boodschappenlijstjes, dan is het dus de beste keuze als land te hebben.
Gebrek aan alinea's, maar moe na zoveel woorden, dat kan er maar één zijn.quote:
De Adelaar van Foksheide?quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gebrek aan alinea's, maar moe na zoveel woorden, dat kan er maar één zijn.
Lijkt me evidentquote:
Is hij bang dat de Mossad binnenkort een nieuw vloertje komt leggen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Nederlandse premier Dick Schoof wil het Israëlische bombardement op de Gazastrook niet veroordelen. Wel zegt hij dat 'Nederland er grote zorg over heeft'.
Wanneer waren jullie voor het laatst bezorgd over een genocide die jullie niet wilden veroordelen?
Toen vriend Karremans naar Bosnië ging maakte ik mij best zorgen, maar ik veroordeel de Serven niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Nederlandse premier Dick Schoof wil het Israëlische bombardement op de Gazastrook niet veroordelen. Wel zegt hij dat 'Nederland er grote zorg over heeft'.
Wanneer waren jullie voor het laatst bezorgd over een genocide die jullie niet wilden veroordelen?
Ik had alleen nog maar de kop gelezen dat hij de Haagse gemeentepolitiek in ging en kon de partij al raden. Dommigheid kent geen tijd!quote:
Ach rechtstatelijk geweten SGP aidsquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Ach de Tweede Kamer
https://nos.nl/artikel/25(...)n-ondanks-wens-kamer
XR-goden
Van de alternatieven kan ook niemand vrolijk wordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Koetjegod, De Paai basis, zoals altijd al gezegd
Emegha is het niet met je eens.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van de alternatieven kan ook niemand vrolijk worden
Wat hoop ik dat dit Koeman tijdperk snel voorbij is, al die ‘wanneer het mij uitkomt’-logica, het houdt niet op niet vanzelf.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Koetjegod, De Paai basis, zoals altijd al gezegd
Aangezien we toch geen kans maken, hoop ik dat we twee keer hard afgemaakt worden door Yamal en consorten. Fat Frauded. Furdjulled.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat dit Koeman tijdperk snel voorbij is, al die ‘wanneer het mij uitkomt’-logica, het houdt niet op niet vanzelf.
Ik gun dit Reinout Oerlemans, maar dan 2 eeuwen ipv 2 weken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:57 schreef Slobeend het volgende:
Begin de dag met een ijzingwekkend verhaal uit apenland Amerika.
https://www.theguardian.c(...)ey?CMP=share_btn_url
In de natte droom van Bruinrechts-I gaat de IND binnenkort zo om met alle buut'nlandeds, SHITHOLEDquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:57 schreef Slobeend het volgende:
Begin de dag met een ijzingwekkend verhaal uit apenland Amerika.
https://www.theguardian.c(...)ey?CMP=share_btn_url
Het jochie wat naar Armenië moest of de PVV die door Joost Eerdmans (quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In de natte droom van Bruinrechts-I gaat de IND binnenkort zo om met alle buut'nlandeds, SHITHOLED
Met die volle gevangenissen lossen ze het nu wel goed op.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Europa ontdekt dat Nederland vooral goed is in Nee roepen.
"Kan Nederland dan misschien met antwoorden komen over wat ze wel willen?", verzucht de Deense Europarlementariër Sigrid Friis. "Als je je niet aanpast aan de werkelijkheid waar we nu in Europa en de wereld in zitten, dan moet je met oplossingen komen. Die hoor ik nog niet uit Nederland. Als je het niet eens bent met de oplossing die op tafel ligt, wat wil je dan inbrengen?"
Je weet nu al dat "interviewers" als Sven Kockelmans dit straks gaan aangrijpen om Timmermans/Jetten en co de hele tijd te verwijten dat ze niet voor strenger straffen zijn. Dat ze de straten onveiliger maken. Niet hard willen optreden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook wel genieten dat de hele coalitie zowat tegen een bepaald beleid is en dat de oppositie daar dan weer voor isIn welk land gebeurt dat nou?
Weet je wie er ook niet voor terugdeinsde om het luxeleventje van gevangenen wat soberder te maken én ook niet vies was van een hyperbooltje op zijn tijd?quote:PVV-Kamerlid Van Dijk noemt zijn opmerking van vorige week dat er wat hem betreft acht mensen in een cel kunnen worden gestopt, die dan desnoods staand moeten slapen, inmiddels een hyperbool. Hij had die naar eigen zeggen alleen gebruikt om zijn argument kracht bij te zetten dat het veel te luxe is in de Nederlandse gevangenissen en dat te veel gevangenen genieten van een privécel.
@Pistolero ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie er ook niet voor terugdeinsde om het luxeleventje van gevangenen wat soberder te maken én ook niet vies was van een hyperbooltje op zijn tijd?
Trumpquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie er ook niet voor terugdeinsde om het luxeleventje van gevangenen wat soberder te maken én ook niet vies was van een hyperbooltje op zijn tijd?
Mobutu.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat een 18-jarig talent die het goed doet in de Eredivisie nog niet klaar is voor het Nederlands Elftalquote:
Gelukkig is Hato al 19 dan!quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat een 18-jarig talent die het goed doet in de Eredivisie nog niet klaar is voor het Nederlands Elftal
Had Koeman een uitstekend punt over Read!
Spanje neemt Koetje ook niet serieus of wel?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dean Huijsen uitfluiten, hahaha.
Alleen PietjePuk2000 neemt de Nations League serieus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spanje neemt Koetje ook niet serieus of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |