lolquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:17 schreef danaqui het volgende:
Verplicht reageren, verplicht antwoord geven verplicht dit verplicht dat niemand is iets verplicht en indd arme Dot die heeft weer wat te doen dus pleur die Cos maar dicht
Walgelijk ventje. Doet er alles aan om mensen buiten te sluiten terwijl hij van vroeger weet hoe dat was toen hij zelf buitengesloten werd omdat hij vet was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef lojanda het volgende:
Ahh Jordy heeft alleen voor het kartel lunch gemaakt ..
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijk ventje. Doet er alles aan om mensen buiten te sluiten terwijl hij van vroeger weet hoe dat was toen hij zelf buitengesloten werd omdat hij vet was.
Jane had al kwark voor zichzelf gemaakt Axel weet ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:16 schreef lojanda het volgende:
Ahh Jordy heeft alleen voor het kartel lunch gemaakt ..
Zien dat dat laatste een afkorting was ipv een woord dat uit de mond van Pootje zou kunnen komen duurde me langer dan me lief is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Je bent wel even zoet met zo'n potje m-e-j-n
Ik blijf bij hem het gevoel hebben dat hij het leuk vindt om te pesten en dat trek ik nooit zo goed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijk ventje. Doet er alles aan om mensen buiten te sluiten terwijl hij van vroeger weet hoe dat was toen hij zelf buitengesloten werd omdat hij vet was.
Mensen die gepest zijn gaan vaak zelf pestenquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik blijf bij hem het gevoel hebben dat hij het leuk vindt om te pesten en dat trek ik nooit zo goed.
Oké hij heeft het dus wel gevraagd maar ze hoefden dus niet? Dat is wel aardig dan van hemquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Jane had al kwark voor zichzelf gemaakt Axel weet ik niet.
Zo kan het ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Wel mooi te zien dat Jane en Axel nu gezellig met Matt en Jolien een spelletje doen
Schijnt dat hij op SM ook bij een soort kartel heeft gezeten (weet de naam niet meer), maar dat ging vnl om pesten van mensen. (Niet mijn woorden, heb het gelezen)quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die gepest zijn gaan vaak zelf pesten
Best wel triestquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die gepest zijn gaan vaak zelf pesten
Je ziet het wel vaker, strijden, ruzie, haat naar elkaar en dan als ze genomineerd zijn en moeten wachten op de volgende ronde gaan ze leuk met elkaar om. Zo ook naar het spelquote:
Zo hoort het ook want het is een spel.. helaas ziet niet iedereen dat zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker, strijden, ruzie, haat naar elkaar en dan als ze genomineerd zijn en moeten wachten op de volgende ronde gaan ze leuk met elkaar om. Zo ook naar het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat zonder te gillen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:31 schreef lojanda het volgende:
Jordy vermaakt zich ook prima zo te zien.. hij is er gezellig bij komen zitten.
Het heeft geen zin Aardappelpantoffel. Ze zijn met teveel 🤣quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:15 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
quote en reageer dan niet op iets wat ik hier neerzet, het was overigens duidelijk een reactie op de stream daar het gegil vandaan komt
Ja hij geniet er echt van dat zie je gewoon aan hemquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
en dat zonder te gillen!het kan dus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |