Doe er ook 1 van Jaxel!!! ben je wel lang mee bezig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik word echt misselijk van Mattheus, wat is dat een stoker en een laf losertje .....![]()
![]()
![]()
![]()
Ga morgen een mooi fragmentje van hem monteren dat voor eeuwig online zal staan ...
Die staan ook online .... ben ook klaar met Axel ...quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:04 schreef Silves het volgende:
Doe er ook 1 van Jaxel!!! ben je wel lang mee bezig.
Ik vind het oneerlijk dat iemand die veel geld over heeft voor een vrijstelling nu opeensquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:01 schreef kater1 het volgende:
Het is toch juist leuk dat het spel weer eens overhoop gehaald werd?
Precies, ik lees net je comment en hoor 'm 'de confrontatie' die hij had met Jane in overdreven versie (weer) hervertellen. Maar wat dat betreft zijn ze alle 3 hetzelfde.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik word echt misselijk van Mattheus, wat is dat een stoker en een laf losertje .....![]()
![]()
![]()
![]()
Ga morgen een mooi fragmentje van hem monteren dat voor eeuwig online zal staan ...
Dat vind ik naar. Dat is iemand kapotmaken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien valt mij trouwens ook tegen, die stookt ook lekker over met name Jane, vals loeder ...![]()
Ga daarom het fragment met haar verhaal over parenclubs en relaties met getrouwde
mannen toch online zetten, Karma is a bitch .....
Eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat vind ik naar. Dat is iemand kapotmaken.
Ga even een nachtje goed slapen en dan eens opnieuw overdenken. Je maakt iemand kapot met dat soort filmpjes online te zetten. Dat wil je toch niet echt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien valt mij trouwens ook tegen, die stookt ook lekker over met name Jane, vals loeder ...![]()
Ga daarom het fragment met haar verhaal over parenclubs en relaties met getrouwde
Nee hoor, ze doen het allemaal zelf en op stream, het komt alleen niet op TV ....quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:14 schreef kater1 het volgende:
Dat vind ik naar. Dat is iemand kapotmaken.
af van mijn jolientjequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
niemand, jane gaat gewoon om sharice hangen en dan word het 3 tegen 3quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:18 schreef Silves het volgende:
Wie zou kruipend en smekend terug kruipen naar het kartel?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verstandig, weet je als BB vals speelt kan ik het ook ....quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
dgk_tegengas is de reden waarom ik nooit meedoe met bb, haat videos
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Verstandig, weet je als BB vals speelt kan ik het ook ....
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Verstandig, weet je als BB vals speelt kan ik het ook ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |