Ja dom, wacht gewoon af, maar ja het is geluktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:41 schreef StephanL het volgende:
Gaat ze drukken terwijl ze het niet weet
Precies, maar echt stabiel vind ik haar niet qua doen en latenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dom, wacht gewoon af, maar ja het is gelukt
Ze blijven elkaar elke dag zien, daar is geen ontkomen aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus weer niet
Daar zal het wel voor bedoeld zijn, die manier waarop Febo dat presenteerde en de uitgehongerde wolven erop dokenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een lesje manieren na de graaipartij is niet mis
Oh ik zou dat ook niet trekkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeikerd is die Char zeg. Het was goedbedoeld.
Emma is een uitstekende meeslijmster, ze heeft het niet voor niets al maanden uitgehouden daar zonder toneelhaak..quote:
Ja echt bizar. Haar houding veranderde in minder dan een seconde. Niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Emma is een uitstekende meeslijmster, ze heeft het niet voor niets al maanden uitgehouden daar zonder toneelhaak..
[ afbeelding ]
Dat is idd raar.. paniek zaaienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:21 schreef spapaars het volgende:
Hoe zinloos om door te geven als je niet weet wat er in de brief staat.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Mochten ze het zelf hebben verzonnen, de teennagels lakken is leuk.
Ja whats next. tandpastainhetmondjespuiten jeugdherberg grapjes.. wat een lolquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Hoop dat Robert niks merkt tot zeker na het douchen XDquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
Ik denk dat het ZS pas in de laatste 2 weken spannend gaat worden dan is de keus klein qua bondje en spel uitdaging. Maar toch snap ik iets niet, het laatste ZS kan niet weggestemd worden, dus als de laatste keus het verliezers bondje is wil je die uitdaging toch niet winnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Vond hem niet zo sterk, en in andere uitvoeringen ook wel eens geweest, dat delen of stelen. Fleuris kon het weer niet hebben dat er bij hem weer niets in zijn brief stond. Ik weet niet wat ik van dat ZS moet denken, het wordt er ook nog niet spectaculairder op of zo wat ik wel gedacht had. Denk ook dat dit een experiment is wat volgende cyclus zo maar weer gedaan kan zijn want de Mediakamer blijft ondanks dat nog gewoon de Mediakamer.
Ik heb dit al vaker gezegd. Luxe leventje, goed nachtrust en laatste uitdaging heb je 50% om in het rijkste bondje te komen of anders lekker niks, maar ook niet naar huis hoeven. Die Jerwien is de enige die dat lijkt te snappen want hij was niet heel treurig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom willen de zwart schapen zo graag winnen, ze hebben een prima leven... pas de laatste moet zijn/haar best doen om vlak voor de finale in een bondje terecht te komen
Maar wel het bondje daarvoor? Dus mag Jer, bijvoorbeeld, Floris uitdagen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
Ah eindelijk duidelijkheid .. ZS mag niet dr oude bondje kiezen...
Wat? Dat wakker maken? Waar bemoeit ze zich mee!! Snap wel dat Charissa zich daaraan stoort.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een zeikerd is die Char zeg. Het was goedbedoeld.
Ik vermoed dat ze dat doen om de willekeur nog groter te maken. Je kunt zo al niet weten wie welke brief heeft. En als je ze dan ook nog moet posten aan een ander bondje, dan kun je al helemaal niet stellen dat de febo stuurt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is idd raar.. paniek zaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |