Ja vooral Esther kan flink zanikenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ligt het aan mij zijn de nieuwen een beetje zeikerds
nou een beetje..quote:Op maandag 17 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ligt het aan mij zijn de nieuwen een beetje zeikerds
Die spreekt mensen aan of ze er al maanden zitquote:
Eitje!quote:
SPOILER: Lesje met JW&ErikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eitje!Vreselijk was hetSPOILER: Lesje met JW&ErikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze komt sowieso niet zo sympathiek overquote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begin er net aan... ik erger me echt aan die zeur stem (Esther)...
En verder willen dan haar een faaltquote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
Floor: Ik ben trots op je
Floor: Doe nog maar een keer
Floor: Bepaald.
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf mutsquote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begin er net aan... ik erger me echt aan die zeur stem (Esther)...
Ja... datquote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze komt sowieso niet zo sympathiek over
Juist! Je hebt zelf handjes gekregenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf muts
Mee eensquote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Toch wel raar dat wanneer er 1 vertrekt het hele bondje de dupe is.
Zou zeggen breng een vervanger binnen.
Vind het ook raar dat er niet 1 van het bondje een keer extra magquote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Dan kunnen ze de beste 2x inzetten, dus of dat dan eerlijk is.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat er niet 1 van het bondje een keer extra mag
Ik vind het nog wel meevallen .. maar Floortje mag wel naar huis komen alstie het niet meer leuk vind daar..quote:
Dat dus, geen denken aan.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
Romance met Jerwin?
Die staat daar te beweren dat hij soms 4 meiden op 1 avond pakt.
Haar bovenlip was 2 keer zo dikquote:Op maandag 17 maart 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen .. maar Floortje mag wel naar huis komen alstie het niet meer leuk vind daar..
Maar Floortje vindt het nog hastikke leuk daar.. helaas![]()
[ afbeelding ]
Als iedereen steeds iets eet, omdat er iemand iets pakt, gaat het hard. Ook met het gewicht.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
Je moet iedereen wat eten aanbieden, pak zelf muts
Mwa, was de eerste cyclus al, met die Sylvia die er vrij snel uit ging. Waarom het nu veranderen? Omdat het nu nadelig is voor Floris?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Vond haar niet oprecht overkomen. Praatte en lachte wat gemaakt en ongemakkelijk.quote:
Dat ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw, ik vond haar er juist beroerder uitzien dan ooit, met die wallen onder d'r ogen..
Ja... ik zou de laatste strijd van de maand wel willen winnen ivm die geldprijsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom willen de zwart schapen zo graag winnen, ze hebben een prima leven... pas de laatste moet zijn/haar best doen om vlak voor de finale in een bondje terecht te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |