Nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar hij gaat vast de FloorisPot 250 punten geven , de brave ingekochte kok
Nee dat gaat vandaag nog gebeuren, en anders eten er een heleboel hun schoen op als ze winnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even wachten tot Maandag ongeduldje
Er is er al 1 weg.. dat scheelt al een boel, de kapper blijft , het lekkerbekje blijft ook, de zieke Mevouw ook.. het is afzien inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet idd zeggen dat ik vee van de nieuwelingen niet erg leuk vind. Ehhh eigenlijk de hele nieuwe lading dus.
Ja dat was een goede casting, na 1 dag pleite.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is er al 1 weg.. dat scheelt al een boel, de kapper blijft , het lekkerbekje blijft ook, de zieke Mevouw ook.. het is afzien inderdaad
De enige kliphangert nu al weggeven voor het weekend? neuhhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat gaat vandaag nog gebeuren, en anders eten er een heleboel hun schoen op als ze winnen
Beetje zacht, te romig .. kledderigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dat voor smurrie bij che zijn clubje?
Als ik hoor wat hij allemaal gecombineerd heeft had ik idd de tomaat er niet in gedaan. De rest was lekker/mooi genoeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
De RobertPot... teveel smaken
[ afbeelding ]
Als het voor de kleur was misschien een bietje ipv tomaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik hoor wat hij allemaal gecombineerd heeft had ik idd de tomaat er niet in gedaan. De rest was lekker/mooi genoeg.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
Esther wilde een knuffel, en die kreeg ze niet.
Hasteflatsquote:
Ja dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou ze nog steeds een knuffel willen?
Maar hij had het balletje, de chorizo en de pastinaak, structuur en kleur genoeg maar ja je wil het zo graag goed doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het voor de kleur was misschien een bietje ipv tomaat.
Ik ben bang dat je niet meer leuk vind boeheoeoeoeoe....... Lekkere relatiequote:
Ja had gelijk, die StampPottenShow werd lekker snel erdoorheen geramtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je niet meer leuk vind boeheoeoeoeoe....... Lekkere relatie
Ja soms doen ze dat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja had gelijk, die StampPottenShow werd lekker snel erdoorheen geramt
Alsof ze al een afspraak heeft met de regie om dat te doen volgende week.. maar Jerwien zit in het een na hoogste bondje nu , één stap van de finale .. en plek 2 zijn sukkels , en plek 1 ziijn de loosers vd Week .... logische keusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:49 schreef Yver73 het volgende:
Toch snap ik niet waarom Pres Jerwien wil uitdagen en niet Amber??
Je zal het bijna gaan denken toch, want waarom hij???quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alsof ze al een afspraak heeft met de regie om dat te doen volgende week.. maar Jerwien zit in het een na hoogste bondje nu , één stap van de finale .. en plek 2 zijn sukkels , en plek 1 ziijn de loosers vd Week .... logische keus
Lijkt me geen gekke keus met Vincent in een bondje, als ze het redden staat zij zeker in de finale met Vincent die andere twee hebben weinig kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zal het bijna gaan denken toch, want waarom hij???
Ik zou persoonlijk geen zin hebben in pistache in mijn stamppot, mij lijkt het nou juist beter om "bekende smaken" zoals de snijbonen en prei van Robert te gebruiken en de juiste combinatie te zoeken en niet "chique" proberen te doen (met zijn oliebol gebruikte hij ook al pistache wel 250/100 punten toen volgens mij) om "uniek" te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige aflevering met een glorieuze overwinning voor Robert..ehh de Vossen. Hij met een horeca achtergrond had dit niet kunnen verkloten, en deed dat ook niet. Geweldig, Fleuris laatste met zijn papperige smurrie, en ook die 'geweldige stampot' van Esther kwam Hugo wat een Kennis, zijn strot uut. Fan of geen fan, daar had hij hoegenaamd geen boodschap aan. Het was niet te nassen, nou dat... Eindbaas.Oh wat was ze zuur, net zo zuur als haar stampotje hoogstwaarschijnlijk.
Dat die Amber nu al haar vriend moet bellen terwijl het roddeltje van Robert over Fleuris en haar deze week pas is uitgezonden en niet op het moment van haar belletje is een beetje dom en te vroeg. Ik zou als ik haar vriend denken, wat doe je nou moeilijk heb je wat te verbergen of zo? Dat weet hij nu dus waarom dat belletje moest plaatsvinden.
Tsja, was maar niet zo arrogant en betweterig geweest, Esther. En onbeschoft door geen vraag te stellen aan Hugo. Volgende keer luisteren naar Charissa in plaats van haar af te snauwen en een droge blok te serveren. Waar is de smeuïgheid/saus?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Charissa vindt dat ze een plan B moeten hebben, nou verzin maar zegt die nieuwe...ehmmm....
dat dus
Een na laatste. Toch nog 50 puntjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige aflevering met een glorieuze overwinning voor Robert..ehh de Vossen. Hij met een horeca achtergrond had dit niet kunnen verkloten, en deed dat ook niet. Geweldig, Fleuris laatste met zijn papperige smurrie, en ook die 'geweldige stampot' van Esther kwam Hugo wat een Kennis, zijn strot uut. Fan of geen fan, daar had hij hoegenaamd geen boodschap aan. Het was niet te nassen, nou dat... Eindbaas.Oh wat was ze zuur, net zo zuur als haar stampotje hoogstwaarschijnlijk.
Dat die Amber nu al haar vriend moet bellen terwijl het roddeltje van Robert over Fleuris en haar deze week pas is uitgezonden en niet op het moment van haar belletje is een beetje dom en te vroeg. Ik zou als ik haar vriend denken, wat doe je nou moeilijk heb je wat te verbergen of zo? Dat weet hij nu dus waarom dat belletje moest plaatsvinden.
Da's waar.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Voor mijn gevoel en voor het gevoel van Fleuris is dat bijna 0. Zo staat hij altijd 'in de wedstrijd', het is nooit genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |