Zei er nou iemand met Flo om Senna te naaien ?!?!?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
En De Kliphangert... nog meer Lang Leven De Liefde StookVragen..koppelen krengen, Febo hastikke blij weer
[ afbeelding ]
Ze komt net kijken en heeft alleen maar het zielige vrouwtje uitgehangen en dan dit gedrag vertonen. Toontje mindere mag wel. En dan ook nog eens boos gaan stampvoeten als mevrouw even niet bij het fornuis kan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal eens over Esther. Ze geeft anderen geen eens een kans... vind het echt een tuttebel
Floris doet me zo weinig. Veel huilen, veel rond een persoon rondhangen altijd... maar ja... hij doet me weinig
Hoezo weet de FEBO al de uitslag, wat een bsquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind het altijd cringe als een deelnemer voorafgaand een opdracht heel overdreven gaat pochen dat die wel even de 250 punten pakt, want zogenaamd een expert in x, zoals nu ook Esther met haar stamppot. De febo weet de uitslag al, dus dit kan ook alvast een zorgvuldig gekozen montage zijn als inleiding voor een nieuwe Esther breakdown als ze niet eerste worden met de stamppot opdracht.
Thijs zei wel, dat zal Senna niet leuk vinden..( dat Flo steeds met Amber zit) en dat Senna vast zit te stuiteren thuis, en dat ze zéker niet zal komen als ze bezoek mogen Aldus Boyquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei er nou iemand met Flo om Senna te naaien ?!?!?
Misschien omdat TV wat dagen achterloopt weet FEBO de uitslag al en kan montage uitzending aanpassen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo weet de FEBO al de uitslag, wat een bs
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 01:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Misschien omdat TV wat dagen achterloopt weet FEBO de uitslag al en kan montage uitzending aanpassen.
Zo lees ik het iig
Dit moet van buitenaf verzonnen zijn om sappige beelden te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thijs zei wel, dat zal Senna niet leuk vinden..( dat Flo steeds met Amber zit) en dat Senna vast zit te stuiteren thuis, en dat ze zéker niet zal komen als ze bezoek mogen Aldus Boy
[ afbeelding ]
De afd casting doet hun best dat goed te laten lukken.. soms té goed als we Die Lano nog herinnerenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 03:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit moet van buitenaf verzonnen zijn om sappige beelden te kunnen brengen.
Speltechnisch is het totaal nutteloos om elkaar te treiteren.
Maar nu zit Robert weer in een ander bondje dat nog niet door het zwarte Schaap is uitgedaagd, dus tja, als dat niet benoemd was, dan had men kunnen denken dat hij weer uitgedaagd zou kunnen worden. Met de bondgenoten weet je het nooit, blijkbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in, maar dan snap ik niet dat Pres zo moeilijk doet en ze kan die Amber makkelijk pakken.
Dit!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:10 schreef greysbones het volgende:
wat wordt het
de grote pest Flo naar huis show?
Omdat wij flink achterlopen. FEBO heeft volgens mij meerdere dagen speeltijd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo weet de FEBO al de uitslag, wat een bs
Begreep met verkeerd had het al gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Omdat wij flink achterlopen. FEBO heeft volgens mij meerdere dagen speeltijd.
Vind het ook overdreven, maar met Senna in ons achterhoofd snap ik de achterliggende gedachte wel. Floris mocht niks van Senna, maar nu is ze er niet bij en is hij toch close met Amber. Als Senna echt zwaar verliefd is op Floris, is er daar in huis nu niets meer heel, denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Beetje overdreven dat Floris en Amber gedoe. Het zijn bondgenoten, dus natuurlijk doen ze samen de afwas, boodschappen enz. Maar er moet zeker weer een relletje komen.
Ik begrijp niet altijd helemaal wat jullie bedoelen als jullie woorden en namen gaan verdraaien. Wat bedoel je met noodruftig? De FEBO gooit gewoon vanalles in het spel om proberen televisie te maken, ik kan mij niet voorstellen dat ze het doen om andere bondjes een voordeel/ bewuste meevaller te geven, ze weten toch nooit welke bondje laaste/eerste gaat eindigen wat heeft manipuleren dan voor zin?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wel jammer dat die Zwarte Schaap gimmick gelijk al na 2 dagen misbruikt moet worden als InvulSchaap bij noodruftige Bondjes![]()
Laten we hopen dat er niet meer voortijdig weglopen, ze hebben maar één ZS
Een "Noodruftig Bondje" mist een speler, en die moeten met 3 verder, het introduceren van een 17e speler was niet bedoelt om een wegloper op te vangen maar om de Bondjes elke week op de fucken voor TV maken idd.. verder gooit Febo er nog steeds wisselbrieven in ondanks het zwarte schaap gimmickquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:59 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik begrijp niet altijd helemaal wat jullie bedoelen als jullie woorden en namen gaan verdraaien. Wat bedoel je met noodruftig? De FEBO gooit gewoon vanalles in het spel om proberen televisie te maken, ik kan mij niet voorstellen dat ze het doen om andere bondjes een voordeel/ bewuste meevaller te geven, ze weten toch nooit welke bondje laaste/eerste gaat eindigen wat heeft manipuleren dan voor zin?
was toch voor een groepsopdracht rollerskatenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wel jammer dat die Zwarte Schaap gimmick gelijk al na 2 dagen misbruikt moet worden als InvulSchaap bij noodruftige Bondjes![]()
Laten we hopen dat er niet meer voortijdig weglopen, ze hebben maar één ZS
Waarom dan wel, het ZS krijgt een eigen eetvoorraad/kamer/slaapplaats.. staat dus letterlijk buiten de "groep" ze meoten wel consequent blijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
was toch voor een groepsopdracht rollerskaten
Prescious kan dan toch gewoon meedoen - zij mag toch ook rollerskaten
bij duels om punten zal ze niet een lege plek opvullen
onzin - dan zou ze nergens aan mee mogen doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom dan wel, het ZS krijgt een eigen eetvoorraad/kamer/slaapplaats.. staat dus letterlijk buiten de "groep" ze meoten wel consequent blijven
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom dan wel, het ZS krijgt een eigen eetvoorraad/kamer/slaapplaats.. staat dus letterlijk buiten de "groep" ze meoten wel consequent blijven
De definitie van een Zwart Schaap preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:20 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.
iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:20 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Haha, jij wilt het wel heel ver willen gaan, als je zo door redeneert mag het zwarte schaap ook niet met de andere genoten aan tafel eten en mag zijn/haar eten niet gedeeld worden.
U heeft het een beetje door.. Het FuckSchaap is inderdaad bedoeld om elke week een Bondje te Fucken..( even in het kort)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:43 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jullie definitie/invulling van het "zwarte schaap" wel wat ver vind gaan, ik zie het meer als gewoon weg de bondgenoten die niet meedoet om een plek in de finale en niet zo zeer iemand die niet met de groep meedoet an sich, klinkt wel een beetje sadistisch, klinkt echt als een psychologisch experiment.
Hij doet het wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek, dat er altijd een Zumba-typ in moet..
[ afbeelding ]
Leef je onder een steen? 24 Kitchen, Eigen Huis en tuin.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hugo Wie?? Die we allemaal kenne... ??![]()
[ afbeelding ]
Van gezicht, and that's it.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Hugo Wie?? Die we allemaal kenne... ??![]()
[ afbeelding ]
Ohw, precies waar ik nooit naar kijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leef je onder een steen? 24 Kitchen, Eigen Huis en tuin.
Zelfde hierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, precies waar ik nooit naar kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |